Meat Partners: Gama Bistro – produse ready to cook din carne de pui

Postat la 29 octombrie 2025 15 afişări

Companie: Meat Partners (joint-venture între Poultry Investment şi Authentic Meat)

Meat Partners aduce pe piaţă gama Bistro – produse ready to cook din piept de pui de calitate superioară. Noua fabrică din Prahova are o capacitate de 20 de tone pe zi şi integrează tehnologii moderne de procesare şi ambalare. Inovaţia oferă prospeţime, termen extins de valabilitate şi o alternativă locală la importuri.

 

Descrierea inovaţiei:

Meat Partners, compania creată de Poultry Investment şi Authentic Meat, aduce pe piaţa românească gama Bistro – o linie de produse proaspete, gata de gătit (şniţele pane şi pui crispy), realizate exclusiv din piept de pui de calitate superioară. Noua fabrică de la Boldeşti-Scăieni (Prahova), cu o capacitate de
20 tone/zi, utilizează tehnologii moderne de procesare şi ambalare care permit un termen de valabilitate extins, de peste 15 zile, fără congelare. Distribuţia începe prin reţeaua proprie de 70 de magazine şi va fi extinsă rapid în marile lanţuri de retail.

Elementul de noutate

Inovaţia aduce pentru prima dată o alternativă locală competitivă pe segmentul ready to cook, dominat până acum de importuri.

Avantajele principale sunt prospeţimea produselor, termenul extins de valabilitate fără congelare şi integrarea producţiei într-un lanţ complet românesc. „Lansarea gamei bistro vine într-un moment extrem de favorabil, în care segmentul ready to cook se dezvoltă accelerat, iar marile lanţuri de retail susţin tot mai mult producţia locală”, subliniază Alin Zamfira, fondatorul Authentic Meat.

Efectele inovaţiei

• Contribuţie estimată: Ă25% la cifra de afaceri cumulată în următorii 3 ani.

• Acoperirea unei pieţe emergente, unde consumul de produse ready meals a crescut de la 265.000 tone (2019) la peste 285.000 tone (2024).

• Alternativă locală într-un segment dominat de importuri, susţinut de creşterea cererii (43% dintre români consumă produse semipreparate săptămânal).

• Extindere planificată în marile reţele de retail şi deschidere spre export.

• Diversificarea portofoliului pentru Poultry Investment şi Authentic Meat, consolidând poziţia lor ca jucători de top în industria avicolă şi procesarea cărnii din România.


Cifra de afaceri a companiilor fondatoare (2024): peste 100 mil. euro

Număr de angajaţi: >1.200

Valoarea investiţiei: fabrică nouă în Prahova, capacitate 20 tone/zi (valoare nedezvăluită)


Alin Zamfira, fondator, Authentic Meat (stânga) şi Dénes Laczkó, CEO al Poultry Investment

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.