Ford România: Infrastructura este principalul dezavantaj competitiv al României

Autor: Teona Tomoiaga, Mediafax Postat la 22 octombrie 2019 60 afişări

Ford România: Infrastructura este principalul dezavantaj competitiv al României

Principalul dezavantaj competitiv al României este infrastructura atunci când vine vorba despre factori regionali în privinţa pieţei noastre auto, a declarat, marţi, Ian Pearson, directorul Ford România.

“Dacă în trecut exista un top 5 al celor mai buni producători auto, acum există mii de piaţa auto globală. De aceea, atunci când vorba despre factori regionali, este clar că principalul dezavantaj competitiv al Româniai este infrastructura. La operaţiunile noastre de la Ford, majoritatea pieselor sunt aduse din străinătate şi majoritatea maşinilor pe care le avem sunt trimise în afară, deci folosim infrstructura. Astfel, costul pentru acest transport este un dezavantaj pentru România”, a spus Pearson.

Potrivit acestuia, în viitor, totul se va rezuma la cerinţele clienţilor: “Totul se va rezuma la ceea ce vor clienţii, chiar dacă dorinţele lor sunt diferite faţă de ceea ce vrem noi. Am produs maşini până acum pe care le-am impus clienţilor şi uneori nu am obţinut profit. Acum, clienţii nu mai sunt doar oameni care vor să fie presaţi să cumpere ceva. Vor să aleagă ce să cumpere, ştiu ce vor. Totodată, clienţii nu mai sunt doar persoane fizice, ci şi oraşe, care ne anunţă că vor maşini cu emii 0”.

Ian Perason a anunţat că Ford vrea să transforme “Ford Motor Company” în “Ford Mobility Company”.

“Vrem să devenim Ford Mobility Company, adică o companie de mobilitate. Să nu vorbim numai de maşini sau camioane, ci şi de biciclete, scutere electronice şi altele. Trebuie să acceptăm toate schimbările”, a spus el.

Directorul Ford a preconizat că, în viitor, nu va mai fi vorba despre proprietatea individuală pe piaţa auto.

“Nu va mai fi vorba despre proprietatea individuală. Costul maşinilor va creştere ca urmare a tehnologiei care se reflectă în piaţa auto. Dacă stăm şi ne gândim, cât de mult ne folosim maşini în 24 de ore? În cea mai mare parte a timpului maşina este parcată, iar, pe viitor, trebuie să găsim o modalitate inteligentă pentru a folosi vehiculele de transport şi acest lucru înseamnă folosirea lor în comun”, a afirmat Pearson.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
FORD,
MASINI,
PIATA AUTO,
infrastructura,
ford romania

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.