Citeşte în noul număr Business Magazin din 25 aprilie 2016

Autor: Florin Casota Postat la 22 aprilie 2016 151 afişări

"Forţa mărcilor româneşti postrevoluţionare" este materialul de copertă pe care revista Business Magazin vi-l propune începând de luni, 25 aprilie 2016.

COVER STORY: Forţa mărcilor româneşti postrevoluţionare

O analiză a pieţei arată că mărcile româneşti puternice, apărute în perioada capitalismului postrevoluţionar, sunt de ordinul zecilor, plecând de la servicii financiare până la retail, bunuri de larg consum sau materiale de construcţii. Care sunt avantajele şi dezavantajele mărcilor româneşti din capitalismul modern, cât de ataşaţi sunt consumatorii de ele, care sunt greşelile pe care trebuie să le evite sunt numai câteva din întrebările la care ne-am propus să răspundem.


ANTREPRENORIATt: Scoţianul care face cidru în Argeş

 


STUDIU: Managerii spun că mita şi corupţia sunt în declin


IDEI DE AFACERI: Ce poate învăţa un manger de la un cal


ECONOMIE: Femeia care are linie telefonică directă cu Putin


Începând din 17 septembrie 2012, revista Business Magazin se distribuie în exclusivitate în reţelele Inmedio şi Relay sau pe bază de abonament.

Urmărește Business Magazin

/media-marketing/citeste-in-noul-numar-business-magazin-din-25-aprilie-2016-15269483
15269483
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.