Stii si castigi?

Postat la 19 decembrie 2006 1 afişăre

Important nu e sa castigi, ci sa participi. Daca sunteti de acord cu aceasta butada, nu veti fi dezamagiti de concursul de pe blufr.com

Important nu e sa castigi, ci sa participi. Daca sunteti de acord cu aceasta butada, nu veti fi dezamagiti de concursul de pe blufr.com

 

Pana acum cativa ani, concursurile de testare a culturii generale erau in voga la toate posturile TV, sub diverse forme. Astazi probabil ca foarte putini isi aduc aminte de gazda unor concursuri precum "Vrei sa fii miliardar?",  "Lantul slabiciunilor" sau "Roata norocului". Cam acesta este si conceptul din spatele acestui site. Nostalgicii unor astfel de concursuri vor gasi cu siguranta captivant acest joc de bluff in termeni specifici partidelor de poker. Adica jucatorului ii apar in fata diverse enunturi despre care trebuie sa spuna daca sunt sau nu adevarate. Site-ul prezinta afirmatii despre subiecte din geografie, stiinta, istorie, care tin de cultura generala. Cel ce alege varianta corecta primeste puncte care il ridica in ierarhia celor mai buni jucatori. Sau, daca greseste, pierde puncte.

 

De fapt, site-ul este un abil instrument de marketing. Este un serviciu derivat al site-ului answers.com, site unde utilizatorii pot pune intrebari carora le sunt furnizate raspunsuri din partea celorlalti. Din mai multe raspunsuri, cel ce a pus intrebarea este invitat sa aleaga raspunsul cel mai bun, iar cel care l-a oferit este recompensat. Iar site-ul blufr.com este facut cu enunturi ale raspunsurilor oferite pe Answers.com. Si atunci cand un jucator se afla in dilema si nu stie daca are in fata un enunt adevarat sau fals, cea mai buna varianta este sa caute acel raspuns pe Answers.com. Rezulta trafic dublu pentru proprietarii site-urilor si promovare simultana.

 

Instrument de marketing sau nu, cei ce vor sa-si testeze cunostintele nu vor gasi niciun neajuns pe site, cu exceptia faptului ca nu e nimic de castigat aici pentru cautatorii de recompense financiare sau de orice alta natura. Utilizatorilor care nu stapanesc suficient de bine limba engleza le va veni sigur mai greu sa se descurce. Totusi, cea mai noua aplicatie de pe site, numita "bluf-o-grams", permite introducerea propriilor intrebari-capcana, care pot fi in orice limba, intrebari ce apoi pot fi adresate printr-un link unei persoane anume. Si, evident, reciproca e valabila. Iar afirmatia de mai devreme cum ca nu se castiga nimic pe acest site a fost si ea oarecum un "bluf". Pentru ca recent a fost lansat un concurs pentru cele mai bune "bluf-o-grams" al carui premiu consta in platirea unui designer web care sa cosmetizeze blogul castigatorului.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Stii si castigi?
/business-hi-tech/stii-si-castigi-1007855
1007855
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.