Lux de vreme nouă. În ce aleg oamenii să investească după ce nu au mai putut cheltui bani pe călătorii scumpe, din cauza pandemiei

Autor: Loredana Frăţilă-Cristescu Postat la 12 decembrie 2021 86 afişări

Rămasă fără posibilitatea de a călători sau de a participa la evenimente la care să-şi etaleze statutul social, multă lume n-a dorit să renunţe la luxul cu care era obişnuită, direcţionând o parte mai mare din cheltuieli către produse sau experienţe de lux, scrie Washington Post.

Un domeniu spre care s-au îndreptat aceste cheltuieli este fitnessul, o mare parte din cei care doresc să se menţină în formă preferând să investească în echipamente de lux. De această tendinţă n-au întârziat să profite companii precum Christian Dior, Louis Vuitton sau Yves Saint Laurent, care au lansat benzi de alergat sau gantere, acestea din urmă confecţionate din metal sau marmură. Unii producători de echipamente de fitness, cum ar fi Peloton, au îmbinat vânzarea de astfel de articole cu cursuri online şi şedinţe de antrenament cu instructori dedicaţi, care-şi urmăreau elevii tot online, cererea crescând exponenţial anul trecut.

Alte companii au preferat experienţa offline, un exemplu fiind Hydra Studios, activă la New York, Miami şi Londra. Aceasta este specializată pe aşa-numite săli de fitness miniaturale, în care poate lucra la aparate o singură persoană şi care pot fi rezervate printr-un abonament lunar.

În unele cazuri, luxul presupune şi oferirea serviciilor unor concierge spirituali pentru a asigura starea de bine a clienţilor, ca la anumite complexe imobiliare ce urmează a fi inaugurate nu peste multă vreme, cum ar fi Maverick din New York sau Park, din Santa Monica. Concierge spirituali de la acestea discută cu locatarii şi îi pun în legătură cu specialişti în băi de sunet, binecuvântări pentru apartamente ori ritualuri de vindecare, desfăşurate, bineînţeles, online.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
lux,
pandemie,
fitness

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.