SABON România: Program de reciclare a ambalajelor în parteneriat cu Reciclad’OR

Postat la 11 noiembrie 2025 17 afişări

SABON România: Program de reciclare a ambalajelor în parteneriat cu Reciclad’OR

Număr de angajaţi: 92

Cifră de afaceri (2024): 48.073.147 lei

Profit net (2024): -8.684.822 lei


MOTIVAŢIE

Pentru SABON, frumuseţea ritualurilor de îngrijire merge mână în mână cu frumuseţea de a face bine comunităţii. Strategia „reNEW, reUSE, reLOVE” reflectă angajamentul brandului de a combina esteticul cu eticul: lux responsabil, grijă pentru oameni şi pentru natură, sustenabilitate şi implicare socială.

 

DESCRIEREA PROIECTULUI

Proiectul ReCycle a fost lansat în aprilie 2024 în parteneriat cu Reciclad’OR şi extins din noiembrie 2024 în toate cele 9 magazine SABON din Bucureşti. Clienţii curăţă şi returnează ambalajele goale, iar membrii clubului Royal Passport primesc puncte convertibile în vouchere (1 ambalaj â 1 punct â 1 leu) utilizabile la cumpărături. Public-ţintă: femei între 25–45 de ani, cu venit mediu spre mare, deschise la iniţiative de sustenabilitate.

Buget: 7.500 lei, sursă internă de finanţare.

 

REZULTATE

În perioada ianuarie – septembrie 2025, aproximativ 1.000 de clienţi unici au participat la program, iar SABON a acordat circa 40.000 de puncte de fidelitate.

Peste 30% dintre clienţi au valorificat punctele acumulate, ceea ce demonstrează că iniţiativa nu doar educă, ci şi fidelizează consumatorii. În paralel, SABON a derulat şi alte proiecte CSR complementare, precum programul Seeds of Joy în parteneriat cu Hospice Casa Speranţei şi adoptarea unui stup de albine pentru susţinerea apicultorilor români, în colaborare cu Pollenity. Prin aceste iniţiative, compania îşi consolidează misiunea de a integra sustenabilitatea în strategia de business şi de a contribui activ la reducerea amprentei de carbon, aliniată la obiectivul Groupe Rocher de diminuare a emisiilor cu 50% până în 2030.


„ReNEW, reUSE, reLOVE – un motto care reflectă filosofia SABON: reutilizare, reciclare şi dragoste pentru natură. A fi o companie responsabilă înseamnă să creezi frumuseţe pentru oameni fără a dăuna mediului, să aduci lux, dar şi grijă pentru viitor.”

Reprezentanţii SABON România

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.