Vânzările online de jocuri de societate au explodat în perioada pandemiei. Care au fost cel mai căutate produse

Autor: Andra Stroe Postat la 25 iunie 2020 100 afişări

Vânzările online de jocuri de societate au explodat în perioada pandemiei. Care au fost cel mai căutate produse

Gameology, distribuitor şi producător de jocuri de societate, a înregistrat o creştere generală cu 50% a vânzărilor de jocuri de societate, în timp ce vânzările online de jocuri de societate au crescut de 6 ori faţă de o perioadă obişnuită. Vârful vânzărilor a fost reprezentat de luna aprilie 2020 când vânzările online au crescut de 11 ori faţă de o perioadă obişnuită.

„Odată cu pandemia şi cu distanţarea socială, clienţii au căutat metode noi de a-şi petrece timpul liber în perioada izolării. Iar în condiţiile în care retailul a fost preponderent închis începând cu jumătatea lunii martie, vânzările online de jocuri de societate au explodat. În perioada martie - mai am crescut de 6 ori vânzările online faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, vârful fiind luna aprilie cu o creştere de 11 ori”,  a declarat Iulia Soare, marketing manager Gameology.

Categoriile care au înregistrat cele mai spectaculoase creşteri au fost jocurile de familie şi puzzle-urile, în timp ce jocurile de petrecere au înregistrat şi ele creşteri, dar mai puţin semnificative. Cele mai bine vândute au fost jocurile pentru copii, jocurile educative şi jocurile de familie (Cameleonul, Campionii Distracţiei, Tension), dar am înregistrat vânzări bune şi pentru jocurile de cuplu (spre exemplu, Bătălia Cuplurilor sau Minţi Murdare) sau pentru reinterpretările jocurilor clasice precum Monopoly Game of Thrones sau Cluedo Dracula. Piaţa de puzzle-uri a crescut şi ea puternic în luna aprilie, dar a coborât începând cu luna mai la nivelul de dinainte de pandemie.

Gameology este distribuitor, dar şi producător de jocuri de societate în limba română, iar produsele Gameology pot fi regăsite pe rafturile principalelor lanţuri de librării (Cărtureşti, Diverta, Librarium), în hypermarket-urile Auchan şi Cora, dar şi online pe Elefant.ro. Gameology a mizat pe e-commerce din 2012, investind în magazinele online Gameology.ro şi Giftology.ro ale căror vânzări au crescut constant de-a lungul ultimilor ani, depăşind 20% din cifra totală de afaceri pe anul trecut. Dat fiind interesul crescut faţă de jocuri de societate în această perioadă, Gameology plănuieşte să lanseze 5 jocuri noi până la finalul 2020 pentru a completa lista celor 20 de jocuri deja existente în portofoliu.

“Ţintim pentru anul 2020 o creştere totală a cifrei de afaceri cu 80% faţă de anul anterior, iar ponderea vânzărilor online din total vânzări ne aşteptăm să atingă 30%. Toată piaţa online de jocuri a înregistrat evoluţii semnificative, dar noi considerăm că ritmul nostru de creştere a fost peste medie şi ne-a ajutat să câştigăm cotă de piaţă”, adaugă Iulia Soare.

Gameology se aşteaptă atât la o creştere totală a pieţei de jocuri de societate, cât şi la o migrare a clienţilor din offline către mediul online. Din totalul achiziţiilor realizate pe Gameology.ro în perioada martie-iunie, peste 85% au fost făcute de clienţi noi pentru magazinul online. De asemenea, numărul tranzacţiilor plătite online cu cardul a crescut cu 50%.

Povestea Gameology începe în anul 2012 ca importator şi distribuitor de cadouri, jucării şi  collectible geek. În anul 2017, din dorinţa de apropiere de client, Gameology a început să producă jocuri de societate în limba română, printre cele mai importante jocuri lansate în România numărându-se WTF?, Bătălia Cuplurilor, Jocuri în Dragoste, Cluedo Harry Potter, Monopoly Friends, Cluedo Dracula (dezvoltat în parteneriat cu Castelul Bran) şi Baker Street 221B. 

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
jocuri,
vanzari,
online
Povestea celui mai mare proprietar român de malluri şi a celei mai de succes poveşti din imobiliarele româneşti Povestea celui mai mare proprietar român de malluri şi a celei mai de succes poveşti din imobiliarele româneşti

Cea mai de succes poveste din imobiliarele româneşti a început în Iaşi, în urmă cu 20 de ani, odată cu deschiderea primului centru comercial din afara Bucureştiului şi a celui de al doilea mall al ţării.

vezi continuarea
ZF.ro
Tehnologia REVOLUŢIONARĂ care schimbă totul: Oraşele „deştepte” devin realitate şi pentru români Tehnologia REVOLUŢIONARĂ care schimbă totul: Oraşele „deştepte” devin realitate şi pentru români
Dezvăluiri: Ce vor românii de fapt de la un desert. Secretele unuia dintre cei mai cunoscuţi oameni din domeniu
Mediafax
„Afacerea Pandemia”. Cum a umflat România până şi factura de 3,4 milioane de euro a „ajutorului umanitar” dat fraţilor de peste Prut „Afacerea Pandemia”. Cum a umflat România până şi factura de 3,4 milioane de euro a „ajutorului umanitar” dat fraţilor de peste Prut
Economiile se prăbuşesc în pandamie, dar cei 4 giganţi din tech au înregistrat un profit de 28 de miliarde de dolari
MonitorulApararii
Fostul premier social-democrat Zoran Milanović revine la conducerea Croaţiei. Ca preşedinte Fostul premier social-democrat Zoran Milanović revine la conducerea Croaţiei. Ca preşedinte
Ce se întâmplă la Moscova este de bine deopotrivă pentru Rusia şi Putin(?)
MonitorulPartidelor
Luptătorul K1 Cătălin Moroşanu va deschide lista PNL pentru Consiliul Judeţean Galaţi Luptătorul K1 Cătălin Moroşanu va deschide lista PNL pentru Consiliul Judeţean Galaţi
Tudose, ironic: Prefectul de Brăila a fost la o şedinţă de partid.Nu s-a făcut politică, s-au recitat psalmi
MonitorulSiguranteiCetateanului
COMENTARIU Valeriu Şuhan Diversiunea inducerii confruntării COMENTARIU Valeriu Şuhan Diversiunea inducerii confruntării
COMENTARIU Valeriu Şuhan Pe bune ? Nu-mi da vestea asta...

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.