Google, acuzat că şi-a schimbat designul reclamelor astfel încât să pară că de fapt sunt rezultate la căutările făcute de utilizatori

Autor: Adrian Seceleanu Postat la 26 ianuarie 2020 132 afişări

Google, acuzat că şi-a schimbat designul reclamelor astfel încât să pară că de fapt sunt rezultate la căutările făcute de utilizatori

Diferenţa dintre modul în care arată reclamele plătite de companii şi rezultatele organice la căutările făcute de utilizatori pe Google au devenit insesizabile odată cu o modificare de design pe care gigantul american a început să o implementeze, scrie publicaţia The Verge. Odată cu această modificare singura diferenţă dintre reclame - pentru care Google primeşte bani dacă utilizatorii dau clic pe ele - şi rezultatele organice generate de motorul de căutare este reprezentată de un mic semn, alb-negru, pe care scrie „Ad” (reclamă - n. red.).

Gigantul american este deja acuzat că odată cu aceste modificări utilizatorii sunt păcăliţi să dea clic mai des pe reclame decât anterior, când diferenţa dintre mesajele plătite şi cele generate natural de căutare era mai vizibilă.

„Tehnic încă există etichete pentru reclame şi rezultatele organice, dar e greu să nu ajungi la concluzia că acum este greu să-ţi dai seama imediat unde se termină reclamele”, scrie Alex Hern de la publicaţia The Guardian, citat de The Verge. În trecut, Google avea o abordare complet diferită, notează publicaţia. „Până în 2013 reclamele aveau un fundal colorat complet diferit de rezultatele organice la căutări. Chiar şi după aceea fundalul colorat al reclamelor le permitea utilizatorilor să vadă imediat care sunt reclamele”.

Reprezentanţii Google au declarat că modificarea are ca ţintă simplificarea designului, care să ajute utilizatorii să „digere mai uşor informaţia”.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
utilizatori,
google,
reclame,
rezultate

Citeşte pe MonitorulApararii.ro

Pentru reţeaua de sănătate Regina Maria au trecut 25 de ani. Cum vede viitorul în industria sănătăţii Fady Chreih, CEO-ul reţelei? Pentru reţeaua de sănătate Regina Maria au trecut 25 de ani. Cum vede viitorul în industria sănătăţii Fady Chreih, CEO-ul reţelei?

Ajunsă la pragul istoric de un sfert de secol de activitate pe piaţa locală de servicii medicale private, reţeaua de sănătate Regina Maria se pregăteşte să construiască următorii 25 de ani de performanţă pe pilonii ridicaţi prin investiţiile şi inovaţiile implementate până acum. Care au fost cele mai importante borne depăşite? Ce înseamnă performanţa în medicina privată? Cum va arăta piaţa locală de servicii medicale private peste 25 de ani? – sunt câteva dintre întrebările la care ne răspunde Fady Chreih, CEO al Regina Maria.

vezi continuarea
ZF.ro
Atenţie! O nouă taxă va fi redusă redusă drastic. Ce veţi plăti mai puţin Atenţie! O nouă taxă va fi redusă redusă drastic. Ce veţi plăti mai puţin
O experienţă străină în mijlocul Capitalei: Stilul de viaţă francez, în inima Bucureştiului.
Mediafax
VIDEO Italia a fost cuprinsă de un val de proteste violente VIDEO Italia a fost cuprinsă de un val de proteste violente
COMENTARIU Marius Oprea: În Occident, Covid-ul a şters egalitatea în faţa morţii. Nu şi în ţara Mioriţei
MonitorulApararii
7 lecţii învăţate de forţele ruse în războiul din Siria 7 lecţii învăţate de forţele ruse în războiul din Siria
Realitatea depăşeşte ficţiunea. Chiar şi în serviciile secrete
MonitorulPartidelor
Decizia privind validarea mandatului de primar al lui Clotilde Armand, amânată Decizia privind validarea mandatului de primar al lui Clotilde Armand, amânată
Revenire spectaculoasă în politică: Elena Băsescu va candida la Constanţa
MonitorulSiguranteiCetateanului
COMENTARIU Valeriu Şuhan: Alba neagra. Cu TVA... COMENTARIU Valeriu Şuhan: Alba neagra. Cu TVA...
De ce trebuie să se ţină la termen alegerile parlamentare? Analiza lui Ion Cristoiu

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.