Danone lansează iaurturile Oikos

Autor: Ioana Mihai-Andrei Postat la 22 iulie 2013 401 afişări

Danone a lansat o nouă marcă de iaurturi, Oikos, pentru început în variantele cu căpşune, kiwi sau piersici. Noile iaurturi Oikos, cuvânt care în limba greacă înseamnă “acasă”, sunt inspirate de reţetele greceşti, au un conţinutul ridicat de proteine, de 5,4% şi conţinutul scăzut de grăsime, de doar 2,2%.

Danone lansează iaurturile Oikos

”Ştim din studiile de piaţă că în România 1 din 4 lactate fermentate se consumă ca gustare. Prin lansarea Oikos ne dorim să creştem segmentul de gustări din România, segment aflat într-o evoluţie rapidă la nivel mondial şi pentru care se observă o tendinţă de dezvoltare şi pe piaţa românească. Iar pentru români mâncarea este o experienţă în sine”, a declarat Anca Stroe, director de marketing, Danone Sud Estul Europei.

Noile iaurturi sunt disponibile într-un ambalaj de 150 de grame şi pot fi consumate la micul dejun, ca gustare între mesele principale sau ca gustare uşoară de seară.

Marca Oikos este prezentă şi în Canada şi Statele Unite ale Americii. În Canada, la doar doi ani de la lansare, marca este la acest moment cel mai bine vândut iaurt grecesc de pe piaţă, iar în America este al doilea cel mai bine vândut brand al Danone, după Activia.

Danone România este lider de piaţă în categoria produselor lactate proaspete, înregistrând în anul 2012 o cifră de afaceri de 506 milioane lei. Compania are în portofoliu peste 80 de referinţe de produs, realizate în majoritate în fabrica din Bucureşti.

Compania Danone PDPA România face parte din grupul Danone, prezent în 120 de ţări, unul dintre liderii mondiali din industria alimentară, deţinând locul 1 în lume în fabricaţia de produse lactate proaspete şi locul 2 în lume în domeniul apelor minerale îmbuteliate şi al alimentaţiei pentru bebeluşi. Grupul Danone a înregistrat în 2012 vânzări de peste 20 miliarde euro.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
danone,
lactate,
lansare
/actualitate/danone-lanseaza-iaurturile-oikos-11137810
11137810
comments powered by Disqus

ALEPH STORY: Cu cât a crescut economia în T2. O discuţie cu Cristian Hostiuc, Ziarul Financiar şi Bogdan Nicolae, Aleph News

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.