Cum a ajuns o constănţeancă să deţină o companie gigant în America şi să fie cunoscută de toate vedetele de la Hollywood

Postat la 05 iunie 2020 3245 afişări

Cum a ajuns o constănţeancă să deţină o companie gigant în America şi să fie cunoscută de toate vedetele de la Hollywood

Anastasia Soare, fondatoarea companiei Anastasia Beverly Hills, a fost inclusă recent în catalogul 105 Cele mai puternice femei din business - ediţia 2020, realizat de Business Magazin. Antreprenoarea este originară din Constanţa, unde a studiat istoria artei şi arhitectura.

În 1989 a imigrat în SUA, unde a obţinut un job într-un salon de frumuseţe. În 1997 şi-a deschis propriul salon de înfrumuseţare, iar în 2000 a lansat propria linie de produse pentru sprâncene, sub brandul Anastasia Beverly Hills.

La peste două decenii de la fondarea companiei, antreprenoarea a devenit cea mai bogată şi prima româncă cu o avere de peste 1 miliard de dolari, fiind clasată în topul celor mai bogate antreprenoare din Statele Unite realizat anul trecut de publicaţia internaţională Forbes, pe poziţia 21, cu o avere de 1,2 miliarde de dolari, conducând un business cu vânzări anuale de 375 de milioane de dolari.

Construit în doar două decenii, imperiul său din industria cosmeticelor este evaluat astăzi la 3 miliarde de dolari, iar printre clientele sale se numără nume grele de la Hollywood. Anastasia Soare spune că cea mai mare realizare din cariera ei este aceea de a-i fi oferit fiicei sale un scop, ceva de care să fie cu adevărat pasionată, aceasta fiindu-i alături în business, în funcţia de preşedinte al companiei.

Antreprenoarea îşi descrie agenda zilnică într-un singur cuvânt: „ocupată”, iar destinaţia sa preferată este „oriunde are de lucru”. În opinia sa, succesul înseamnă să iubeşti ceea ce faci atât de mult încât să nu simţi că munceşti. „Drumul către succes este dificil şi trebuie să mergi mereu înainte.

Este important să înveţi din fiecare greşeală pe care o faci. Un lucru de care sunt foarte mândră este că nu fac niciodată aceeaşi greşeală de două ori. În opinia sa, „fiecare este diferit şi fiecare va avea un drum propriu. Ne dorim cu toţii să reuşim şi să ne depăşim fricile." Sfatul său pentru tinerele aflate la început de drum este „să nu renunţe niciodată! Să înţeleagă că drumul către succes este dificil şi să meargă mereu înainte”.

Urmărește Business Magazin

ALEPH STORY: Năvodari, un adevărat pol imobiliar în România. O discuţie cu Dana Ciriperu, Ziarul Financiar şi Dan Pavel, Aleph News

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.