215.000 de euro pentru AdPrint

Postat la 26 februarie 2008 1 afişăre

Incasarile festivalului de publicitate AdPrint au fost de aproximativ 215.000 de euro, banii provenind din sponsorizari, inscrieri in competitie si evenimentele AdPrint

Costurile au fost de in jur de 190 000 euro, acestea fiind aproape de bugetul de 200.000 de euro sumat la inceputul lui 2007.

In acest an, au participat 170 de echipe de creatie din 69 de agentii, competitorii din strainatate reprezentand 67 % din totalul inscrierilor.

AdPrint premiaza cele mai bune creatii print si echipele care le-au realizat, iar cea de-a noua editie a festivalului s-a desfasurat intre 7 si 10 februarie la Brasov.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
publicitate,
advertising,
AdPrint,
venituri,
incasari
/actualitate/afaceri/215-000-de-euro-pentru-adprint-2416383
2416383
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.