SA MAI SI VINDEM

Postat la 05 septembrie 2006 1 afişăre

"Una din marile provocari pentru noi a fost sa nu ne lasam absorbiti de procesul de integrare si sa pierdem contactul cu piata, care in plus este si foarte volatila. Asa ca a trebuit sa avem grija sa continuam sa si vindem in tot acest timp", spune Andreas Gschwenter, responsabil direct cu integrarea si Chief Operating Officer al HVB-Tiriac.

 

Andreas Gschwenter avea deja experienta fuziunii realizate cu un an in urma in Serbia intre filiala locala a HVB si Eximbanka, cumparata de la stat. "Banca Tiriac era mai bine pregatita, fiind de la inceput o banca privata, profesionista. Dificultatea a venit insa din dimensiunea mare a retelei si a portofoliului de peste 500.000 de clienti", spune seful integrarii.

 

Una dintre preocuparile sale a fost evitarea pierderii timpului, prin lansarea unei competitii intre produsele si serviciile celor doua banci. "Nu era atat de important sa stabilim ce era bun si ce era rau, cat sa ne concentram pe construirea unor noi produse", sustine Andreas Gschwenter.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
SA MAI SI VINDEM
/cover-story/sa-mai-si-vindem-1052181
1052181
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.