LOCALNICII
BUSINESS Magazin a pus una si aceeasi intrebare mai multor oameni de afaceri cu activitate locala: Va considerati dezavantajat pentru ca sunteti din
Iulian Dascalu, Iulius Mall: "Nu, as putea spune ca dimpotriva, aici nu am avut concurenta si am dezvoltat afacerea lejer".
Neculai Apostol, Kosarom: "Fiind companie producatoare, pozitionarea in Iasi ne-a dezavantajat pentru ca nu am avut acces - din cauza infrastructurii - la piata de desfacere din Ardeal, dar acum suntem avantajati, pentru ca putem sa ne orientam usor spre o piata cu forta de munca mai ieftina: Republica Moldova".
Stefan Liute, Grapefruit: "Da, au existat dezavantaje, legate in principal de contactele directe mai rare cu clientii români (concentrati in Bucuresti, in mare parte) si de un networking mai redus".
Lucian Grecu, Hotel Unirea: "Ma intreb uneori ce grad de ocupare as avea la hotel daca ar fi in Bucuresti, dar in rest sunt multumit de piata".
Bogdan Pitigoi, Casa Auto: "In
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe alephnews.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro












