Răzvan Predica, Country Manager, Affidea România

Postat la 04 august 2022 115 afişări

1. Cum aţi defini transformarea digitală în domeniul dvs. de activitate?

Domeniul serviciilor medicale are nevoie de implementarea unor ample procese de digitalizare pentru a oferi pacienţilor rapiditate în accesarea acestora, posibilitatea de stocare în condiţii de maximă siguranţă a informaţiilor medicale (rezultate analize laborator, investigaţii imagistice, diagnostice etc.), economisirea timpului dedicat proceselor birocratice, transparenţă pe toată durata relaţiei pacient – centru medical (informaţii privind manoperele medicale efectuate, costuri, rezultate etc.).

2. Cum a stimulat pandemia digitalizarea în cazul companiei pe care o reprezentaţi?

Contextul pandemic a fost încă un motiv să devenim mai buni în tot ceea ce facem, serviciile medicale Affidea Hiperdia România poziţionându-se la cele mai ridicate standarde internaţionale. Pentru aceasta derulăm un amplu proces de digitalizare, atât din grijă faţă de pacienţi, cât şi faţă de mediul înconjurător pentru a reduce cât mai mult consumul de hârtie, electricitate etc.

3. Cum poate deveni digitalizarea un factor de diferenţiere, un avantaj competitiv, în domeniul în care activaţi?

Pacienţii au astăzi aşteptări mult mai mari şi mai complexe decât în urmă cu câţiva ani. În cadrul companiei analizăm şi oferim soluţii, inclusiv digitale, pentru a oferi o experienţă cât mai plăcută şi conform nevoilor medicale ale acestora. Calitate, rapiditate, accesibilitate, transparenţă sunt criterii de evaluare pe care pacienţii le urmăresc, iar dacă alăturăm şi echipamente ultraperformante şi expertiza medicală de top avem formula, de succes. Din această formulă un procent important este realizat prin canalele digitale.


Experienţă: Răzvan Predica a dobândit experienţă pe poziţii de director financiar regional, director general cu experienţă îndelungată în domenii precum retail, online şi offline, tehnologie, internet, FMCG. Are cunoştinţe aprofundate de politici financiare, M&A, comercial şi marketing, negociere şi achiziţii, bugetare.

Domeniile pe care se concentrează în prezent: Dezvoltarea businessului, digitalizare, achiziţii, investiţii, change management, rămânând în continuare fidel zonei de general management şi finance.


4. Care sunt cele mai importante proiecte digitale în care v-aţi implicat şi ce investiţii au fost direcţionate în acestea?

Am creat şi implementat conceptul de Centre Medicale Paperless (în cadrul cărora au fost înlocuite fluxurile operaţionale clasice pe hârtie cu varianta digitală pe tablete), am creat aplicaţia My Affidea în care pacienţii îşi pot încărca dosarele medicale, indiferent unde au fost realizate investigaţiile; cele realizate în cele 36 de centre ale noastre sunt uploadate direct de noi. Am demarat, de asemenea, parteneriate strategice cu platforme digitale pentru a facilita şi mai mult accesul pacienţilor la serviciile medicale.

5. Care sunt top 3 obiective pe care vi le-aţi propus prin prisma digitalizării pentru compania pe care o reprezentaţi?

- Creşterea accesibilităţii pacienţilor la serviciile medicale ale Affidea Hiperdia;

- Rapiditate în stabilirea unor programări, în comunicarea cu personalul medical;

- Informare şi conştientizare asupra importanţei medicinei preventive.

6. Care sunt provocările pe care le întâmpinaţi când vine vorba despre transformarea digitală?

Identificarea celor mai bune formule de explicare şi de atragere a pacienţilor în vârstă către noile instrumente digitale. Ştim însă că pentru această categorie de pacienţi este nevoie de mai mult timp şi răbdare.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.