Contul Meu pe www.AllianzTiriac.ro
Companie: Allianz-Ţiriac Asigurări
Contul Meu este o soluţie digitală dezvoltată de Allianz-Ţiriac pentru a oferi clienţilor o experienţă intuitivă, simplă şi rapidă, într-un punct unic de interacţiune pentru nevoile legate de asigurările lor - de la emiterea şi administrarea poliţelor, plata primelor şi solicitarea despăgubirilor, până la monitorizarea evoluţiei economiilor şi investiţiilor, comunicarea securizată cu asigurătorul sau reînnoirea şi gestionarea documentelor contractuale.
Descrierea inovaţiei
Soluţia este 100% digitală, în portalul disponibil atât online, pe website-ul companiei, cât şi în aplicaţia mobilă, cu acelaşi cont de utilizator. „Astfel, Contul Meu de la Allianz-Ţiriac nu este doar o platformă tehnică, ci o redefinire a experienţei clienţilor de asigurări, simplu, transparent şi sigur”, declară Daniela Covăcescu, director de operaţiuni, Allianz-Ţiriac Asigurări.
Inovaţia Allianz-Ţiriac a venit natural în contextul digitalizării accelerate şi noilor obiceiuri de consum ale clienţilor.
Oamenii caută tot mai mult soluţii simple, disponibile oricând şi oriunde, direct pe telefon, vor acces la informaţii într-un singur loc şi mai rapid ca niciodată, fără compromisuri, şi pun foarte mult accent pe protecţia datelor personale. Ca asigurător universal, cu soluţii complete pentru fiecare generaţie, în fiecare moment din viaţă, Allianz-Ţiriac a investit câteva sute de mii de euro de-a lungul ultimilor ani în dezvoltarea iterativă a portalului digital Contul Meu.
Elementul de noutate
Portalul este intuitiv şi oferă integrarea tuturor tipurilor de asigurări destinate persoanelor fizice din portofoliul Allianz-Ţiriac, cu procese eficiente şi funcţionalităţi care permit o interacţiune facilă. În Contul Meu, clienţii găsesc poliţele deţinute, indiferent de tip, pot verifica istoricul plăţilor şi pot fi permanent la curent cu evoluţia dosarelor de despăgubire, cu notificări online la fiecare pas. Totodată, dacă îşi doresc un produs nou de asigurare sau reînnoirea unui produs existent, portalul oferă continuitate în procese, plată facilă în siguranţă şi urmărirea în timp real a scadenţelor. Contul Meu oferă, în acelaşi timp, suport dedicat, prin canalul de comunicare text securizat direct cu echipa de relaţii cu clienţii sau posibilitatea de a programa o întâlnire cu un consultant Allianz-Ţiriac, precum şi acces la diferite beneficii, reduceri la achiziţii de poliţe.


„Prin toate acestea, Contul Meu nu e doar o platformă digitală, ci un ecosistem complet pentru clienţii de asigurări, care schimbă paradigma privind achiziţia, administrarea şi accesarea unei asigurări şi transformă interacţiunea cu asigurătorul. Astfel, soluţia inovatoare de la Allianz-Ţiriac face trecerea de la interacţiuni fragmentate şi greu de urmărit în diferite puncte la o experienţă centralizată şi integrată, într-un singur loc, pentru o viaţă mai simplă, control deplin asupra protecţiei şi siguranţă privind datele personale”, potrivit Danielei Covăcescu.
Pentru Allianz-Ţiriac, portalul digital Contul Meu este un pilon strategic care deschide noi oportunităţi de dezvoltare, consolidează apropierea de clienţi şi demonstrează că digitalizarea poate transforma modul în care oamenii se raportează la asigurări. Iar pentru industria de asigurări, înseamnă un pas important înainte spre digitalizare reală, cu procese integrate, acces automat la informaţii în timp real şi o comunicare structurată şi eficientă.
Efecte şi impact
Rezultatele portalului Contul Meu s-au văzut în primul rând în accelerarea adopţiei digitale. Până acum, peste 300.000 de clienţi care şi-au creat cont, adică aproape un sfert din totalul celor eligibili, dintre care circa 35.000 îl folosesc activ lunar. Portalul generează deja peste 20.000 de operaţiuni în fiecare lună, acoperind o gamă largă de acţiuni, de la plăţi de prime, completarea sumelor economisite şi/sau investite sau redirecţionări şi transferuri privind investiţiile, până la descărcări de documente, actualizări de date personale. Astfel, Contul Meu a devenit nu doar un instrument digital, ci şi un catalizator al relaţiei dintre Allianz-Ţiriac şi clienţi, confirmând relevanţa sa pentru piaţa locală de asigurări.
PRIME BRUTE SUBSCRISE (2024): 3,7 MILIARDE DE LEI
PROFIT NET (2024): +435 MIL. LEI
NR. ANGAJAŢI: 774

„Ca asigurător universal, cu soluţii complete pentru fiecare generaţie, în fiecare moment din viaţă, Allianz-Ţiriac a investit câteva sute de mii de euro de-a lungul ultimilor ani în dezvoltarea iterativă a portalului digital Contul Meu.”
Daniela Covăcescu, director de operaţiuni, Allianz-Ţiriac Asigurări
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe alephnews.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro













