CELE MAI INOVATOARE COMPANII DIN ROMÂNIA: Cum şi-a propus MOL România să îşi fidelizeze clienţii cu ajutorul tehnologiei

Postat la 16 iulie 2022 81 afişări

CELE MAI INOVATOARE COMPANII DIN ROMÂNIA: Cum şi-a propus MOL România să îşi fidelizeze clienţii cu ajutorul tehnologiei

MOL Go este o aplicaţie pentru telefoanele mobile, dedicată clienţilor MOL.

Descrierea inovaţiei:

MOL Go este o aplicaţie creată pentru clienţii MOL, prin care aceştia au acces la servicii precum localizarea rapidă a produselor şi serviciilor comercializate în staţiile MOL, de la carburant la spălătorie auto sau cafeaua Fresh Corner. Principalele funcţionalităţi ale aplicaţiei sunt: virtualizarea cardului de loialitate MultiBonus – posibilitatea utilizării direct din aplicaţie şi evidenţa tranzacţiilor şi a balanţei punctelor de loialitate; înscrierea rapidă în campaniile cu premii – mecanism de înregistrare simplificat, înscriere unică; accesul la oferte speciale valabile în staţiile MOL şi disponibile doar pentru utilizatorii aplicaţie; emiterea rapidă a unui nou card MultiBonus sau recuperarea cardului utilizat anterior.

Proiectul a fost dezvoltat de echipa de comunicare omnichannel de la nivelul Grupului MOL,  împreună cu echipa retail loyalty & digital din cadrul diviziei de retail a MOL România: Maria Chelemen, marketing&digital manager; Gabriela Lungu, digital expert; Anca Popescu, loyalty operations manager; Andreea Ciupercă, loyalty operations manager; Robert Muntean, loyalty specialist. Aplicaţia MOL Go este implementată în mai multe dintre ţările în care Grupul MOL are operaţiuni de retail, varianta lansată de echipa din România fiind adaptată pieţei locale.

Elementul de noutate:

Virtualizarea cardului de loialitate MultiBonus şi posibilitatea de înscriere rapidă în campaniile de marketing MOL România. Acces în permanenţă la beneficiile MultiBonus.ro prin utilizarea cardului de loialitate virtual, direct în aplicaţia MOL Go. Acumularea de puncte de loialitate la fiecare tranzacţie, care pot fi utilizate apoi pentru achiziţionarea de produse din magazinele staţiilor MOL şi beneficiul direct al ofertelor şi reducerilor exclusive.

Efectele inovaţiei:

Creşterea ratei de retenţie a clienţilor loiali cu peste 10% comparativ cu 2020 şi într-un procent asemănător, creşterea numărului de clienţi activi care utilizează cardul de loialitate în staţiile de servicii MOL. Aplicaţia MOL Go a obţinut rezultate excelente încă din primele luni de la lansare.  Conceptul aplicaţiei a fost reproiectat în iunie 2021, odată cu lansarea campaniei MOL EVO Summer.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.