Descoperire uriaşă, făcută din greşeală de cercetătorii de la MIT. Ce s-a întâmplat în timp ce încercau să încarce o baterie

Postat la 27 august 2016 5658 afişări

Câteodată, ştiinţa poate lua o turnură neaşteptată. Profesorul de materiale chimice la MIT, Donald Sadoway, a avut intenţia, într-o primă fază, să testeze o nouă configuraţie chimică pentru o baterie cu o capacitate net superioară celor obişnuite, însă a intervenit un blocaj la nivelul experimentului.

Află aici ce descoperire uriaşă a fost  făcută din greşeală de cercetătorii de la MIT. Ce s-a întâmplat în timp ce încercau să încarce o baterie

Citeşte pe comedymall.ro

Citeşte pe monitorulpartidelor.ro

/actualitate/descoperire-uriasa-facuta-din-greseala-de-cercetatorii-de-la-mit-ce-s-a-intamplat-in-timp-ce-incercau-sa-incarce-o-baterie-15618428
Cum supravietuiesc afacerile mici în criză? Cum supravietuiesc afacerile mici în criză?

Decalogul unui mic antreprenor: Pentru noi în toată această perioadă a contat să nu ne pierdem cumpătul. Să rămânem atenţi. Să vorbim sincer şi deschis cu echipa. Să fim creativi şi să pivotăm rapid atunci când se arată posibilităţi. Să fim optimişti. Să avem încredere. Să fim îndrăzneţi. Să ştim la ce să renunţăm. Să fim recunoscători. Să ne agăţăm de orice ni se oferă.

Cum încearcă grupul Carrefour să îi convingă pe consumatorii locali să bea vinuri româneşti? Prin programul Deschidem Vinul Românesc retailerul aduce în magazine etichete exclusive şi vinuri premium Cum încearcă grupul Carrefour să îi convingă pe consumatorii locali să bea vinuri româneşti? Prin programul Deschidem Vinul Românesc retailerul aduce în magazine etichete exclusive şi vinuri premium