În criză puterea de adaptare este elementul de bază. Companiile mici de IT pot face diferenţa în noua economie creată de criză, prin competenţele pe care le au. „Criza creează o altă oportunitate, a valorii resursei umane. Putem atrage talent pentru mai târziu.“

Autor: Alex Ciutacu, Ştefan Stan Postat la 01 mai 2020 105 afişări

Companiile mici de teh­no­logie pot face diferenţa în noua economie con­tu­rată de criză prin compe­ten­ţele care le au şi pute­rea de adaptare, calităţi care le pot ajuta să traverseze furtuna care urmează, au declarat participanţii la videoconferinţa ZF IT Generation - „Cum se adaptează start-up-urile de tehnologie la noua criză şi care vor fi câştigătorii“.

În criză puterea de adaptare este elementul de bază. Companiile mici de IT pot face diferenţa în noua economie creată de criză, prin competenţele pe care le au. „Criza creează o altă oportunitate, a valorii resursei umane. Putem atrage talent pentru mai târziu.“

Companiile mici de teh­no­logie pot face diferenţa în noua economie con­tu­rată de criză prin compe­ten­ţele care le au şi pute­rea de adaptare, calităţi care le pot ajuta să traverseze furtuna care urmează, au declarat participanţii la videoconferinţa ZF IT Generation - „Cum se adaptează start-up-urile de tehnologie la noua criză şi care vor fi câştigătorii“.

„Companiile mici din zona de tech simt că pot să facă leverage foarte bun pe competenţe. Chiar dacă nu au capital disponibil, pot face diferenţa în noua economie care vine prin compe­ten­ţele lor. Acesta este un semnal im­portant şi un lucru bun pentru Româ­nia, pentru că noi suntem relativ expuşi la serviciile de IT“, a declarat Sergiu Mircea - director exe­cutiv marketing, Ban­ca Transilvania. „Când eşti mic te poţi adapta mai repede. Orice criză te poate distruge, dar sunt şi multe oportunităţi. Am văzut în ecosistemul nostru de companii că lucrurile s-au mişcat relativ repede după prima etapă de criză“.

„În criză puterea de adaptare este elementul de bază. Multe dintre startup-uri au găsit soluţii pentru a-şi continua businessul cât mai aproape de nivelul dinainte de criză, folosind soluţii digitale şi asigurând siguranţa anga­ja­ţilor“, a punctat Ovidiu Ghiman, direc­tor executiv comercial segment busi­ness, Telekom România. El a anunţat în cadrul emisiunii că grupul de comu­ni­caţii cu afaceri anuale de un miliard de euro se alătură ca partener al proiectului ZF IT Generation, alături de Banca Transilvania, Stra­tulat & Albulescu, Cushman & Wakefield Echinox şi Mindspace.

Industria de IT rămâ­ne una interesantă pentru investitori, chiar şi în criză, a punctat Silviu Stratulat, managing partner, Stratu­lat & Albulescu. „Ca idee generală pot spune că din tot portofoliul de tranzacţii la care lucram înainte de intrarea în această vacanţă forţată, singurele tranzacţii care şi-au urmat cursul sunt cele care au vizat companii din zona de IT.  Pot spune că toate tranzacţiile în care am lucrat în zona startup-urilor şi a com­paniilor de scale-up, precum şi tranzac­ţiile cu o valoare mai însemnată, au continuat, ba chiar au apărut şi altele noi. Am fost contactaţi de o firmă din Marea Britanie care e interesată să cumpere în România o firmă care dez­voltă softwre pentru industria hotelieră. E interesant că  în contextul în care avem sectorul turistic complet blocat, avem intenţia de achiziţie şi nu în condiţii precare financiare, ci chiar în condiţii de negociere de la egal la egal. Eu cred că există câştigători în orice criză, cred că există oportunităţi.“

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.