40% creştere a cifrei de afaceri pentru Grupul de comunicare HELLO

Autor: Georgiana Călin Postat la 20 martie 2017 80 afişări

Grupul de comunicare HELLO şi-a crescut cu peste 40 de procente volumul afacerilor în 2016, odată cu dezvoltarea semnificativă a brandului Foodwise, şi estimează un rulaj de 3 milioane de euro pentru anul în curs. În 2017, Foodwise îşi va lansa propria platformă de implicare socială, în cadrul unui demers activ care vizează responsabilitatea faţă de resurse şi încurajarea comportamentului etic în industria food&beverages din România.

40% creştere a cifrei de afaceri pentru Grupul de comunicare HELLO
40% creştere a cifrei de afaceri pentru Grupul de comunicare HELLO

Grupul de comunicare HELLO şi-a crescut cu peste 40 de procente volumul afacerilor în 2016, odată cu dezvoltarea semnificativă a brandului Foodwise, şi estimează un rulaj de 3 milioane de euro pentru anul în curs. În 2017, Foodwise îşi va lansa propria platforma de implicare socială, în cadrul unui demers activ care vizează responsabilitatea faţă de resurse şi încurajarea comportamentului etic în industria food&beverages din România.

„Anul 2016 ne-a adus performanţe pe toate direcţiile de business. Foodwise a dezvoltat şi lansat pe piaţă conceptul de retail cu cea mai mare complexitate de până acum - proiectat de echipa de consultanţi a hub-ului nostru creativ şi livrat „la cheie”; creativitatea şi implementarea campaniilor de consumer engagament au adus rezultate clienţilor şi volume de business agenţiei, iar competenţele echipei au crescut pe fiecare specializare - de la strategie şi concept, până la implementare. Anul 2016 a fost, de asemenea, un an al eficienţei şi din perspectiva recunoaşterii publice - primul Effie din portofoliul Foodwise”, spune Marilena Istrătescu, managing partner şi cofondator al grupului HELLO. 

Pentru 2017, focusul grupului de comunicare HELLO îl reprezintă consolidarea competenţelor de food intelligence, respectiv dezvoltarea unor proiecte care să pună în evidenţă etică brandurilor şi să încurajeze comportamente responsabile pe piaţă, inclusiv în rândul consumatorilor.
 
În cadrul acestui demers, Grupul HELLO va lansa, în 2017, o platforma de comunicare dedicată, care va funcţiona că un hub de resurse şi integrator de proiecte de responsabilitate socială.
Fondat în 2010, de către 3 antreprenoare - Marilena Istrătescu, Cristina Diaconescu-Pîrlitu şi Andreea Celescu - Grupul de comunicare HELLO a încheiat anul 2015 cu o cifra de afaceri de 2 milioane de euro, iar în 2016, rulajul la nivel de grup s-a ridicat la 2,8 milioane euro.
În 2016, sub brandul Foodwise, grupul HELLO a dezvoltat proiecte signature precum: “Berarul vine să te cunoască” (Timişoreana); “Caravana Ciucaş” (Ciucaş); proiectul WineWay (Halewood) - un concept store de retail de vinuri care a pus în valoare toate competenţele hub-ului creativ HELLO; campania “Fromageria” (NORDIC) - dublată de o platforma de cultivare a bunului gust culinar. 

 

fii la curent cu cele mai noi analize de business

Urmareste BM pe Facebook

În România, 1 din 4 cupluri divorţează. Cum s-a ajuns aici În România, 1 din 4 cupluri divorţează. Cum s-a ajuns aici

Divorţul este un fenomen social tot mai prezent: nu îi ocoleşte nici pe corporatişti, nici pe antreprenori şi, după cum s-a văzut recent în presa internaţională, nici măcar pe cel mai bogat miliardar al globului.

vezi continuarea
ZF.ro
Românii sunt de-a dreptul DISPERAŢI. Trebuie să plătească în plus ZECI de mii de lei peste noapte la un apartament. Este un paradox FĂRĂ precedent Românii sunt de-a dreptul DISPERAŢI. Trebuie să plătească în plus ZECI de mii de lei peste noapte la un apartament. Este un paradox FĂRĂ precedent
Este OFICIAL: Un nou MILIARDAR în România. Surpriza care a venit de unde nu te aştepţi
ProMotor.ro
10 MAŞINI SH care merită toţi banii în 2019. Topul nemţilor pentru autoturisme mai vechi de 8-9 ani, după rata defecţiunilor 10 MAŞINI SH care merită toţi banii în 2019. Topul nemţilor pentru autoturisme mai vechi de 8-9 ani, după rata defecţiunilor
Motivul uimitor pentru care acest BMW din 1986 este scos la vânzare cu aproape 70.000 de euro!
NEMŢII recomandă aceste maşini SECOND HAND, mai vechi de 7 ani
Descopera.ro
Oamenii de ştiinţă au stabilit: Aceasta este mărimea PERFECTĂ a sânilor - FOTO Oamenii de ştiinţă au stabilit: Aceasta este mărimea PERFECTĂ a sânilor - FOTO
Este cunoscută ca GIGI ALPINISTA. Ce a păţit această TÂNĂRĂ care făcea expediţii montane numai în bikini. „Se poate întâmpla, dacă eşti mult prea activ”
Lenin a murit infectat cu SIFILIS de o prostituată franceză. SECRETELE care ies la iveală după 80 de ani
Go4it.ro
Microsoft CONFIRMĂ! Utilizatorii de WINDOWS 10 vor trebui să facă o schimbare în 2019 Microsoft CONFIRMĂ! Utilizatorii de WINDOWS 10 vor trebui să facă o schimbare în 2019
NIKE lansează pantofii care se leagă singuri la şireturi! Au fost inspiraţi de filmul „Înapoi în viitor”
Cel mai de succes telefon MOTOROLA se înoarce în 2019! Design-ul ar putea fi de-a dreptul IMPRESIONANT
Csid.ro
13 lucruri despre gripă şi răceala la copiii de grădiniţă şi şcoală 13 lucruri despre gripă şi răceala la copiii de grădiniţă şi şcoală
Metoda de gătit care te otrăveşte - VIDEO by CSID
Scanerul intraoral in stomatologie: beneficii şi utilizare

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.