CE SE VA INTAMPLA IN 2006?
Cum vad marii jucatori asezandu-se agentiile de media in 2006? BUSINESS Magazin a realizat un set de intrebari pe marginea acestui subiect si a selectat din raspunsurile reprezentantilor agentiilor care au raspuns la acest sondaj: Oana Petroff (managing director, MindShare), Octav Popescu (managing director, Initiative Romania), Stefan Iordache (managing partner, Leo Burnett/Starcom & Starlink), Miki Vartosu (managing director, Mediacom), Carmen Lixandru (general manager, Media Direction).
Cum vad marii jucatori asezandu-se agentiile de media in 2006? BUSINESS Magazin a realizat un set de intrebari pe marginea acestui subiect si a selectat din raspunsurile reprezentantilor agentiilor care au raspuns la acest sondaj: Oana Petroff (managing director, MindShare), Octav Popescu (managing director, Initiative Romania), Stefan Iordache (managing partner, Leo Burnett/Starcom & Starlink), Miki Vartosu (managing director, Mediacom), Carmen Lixandru (general manager, Media Direction).
DESPRE MISCARILE ANUNTATE: A. Parteneriatul dintre OMD si Media Direction (MD), B. Fuziunea dintre Zenith si Opti Media si C. Venirea pe piata a unui nou jucator, United Media sunt astfel comentate. 1. Oana Petroff: "Parteneriatele sau fuziunile intre companiile de media influenteaza in doua directii piata: in primul rand, apar mutari ale clientilor de la o agentie la alta ca efect al aplicarii sau extinderii in
IERARHIE: Ca volum de business, cum va arata ierarhia principalilor cinci jucatori? "La start, in ciuda faptului ca Opti Media si OMD nu vor aduce contributii semnificative in parteneriatele despre care am vorbit mai sus, Zenith Media si Media Direction isi vor disputa primul loc in ierarhie. Urmeaza Starcom, Initiative, McCann si MindShare. Insa suntem doar la inceput de an, sunt in desfasurare multe pitch-uri de media si, in plus, asistam la o serie de realinieri globale sau regionale ale unor conturi precum Unilever (Initiative), Wrigley (MindShare) si Gilette (Starcom). Toate acestea pot aduce schimbari importante in ierarhia jucatorilor pe piata media" (Octav Popescu)
ESTIMARE BUSINESS ATRAS IN 2006. 1. "Estimam o crestere a volumului de business cu 20% fata de anul anterior" (Oana Petroff despre MindShare) 2. "O crestere de peste 35% a volumului nostru" (Stefan Iordache despre Starcom si Starlink) 3. "O crestere de 25-30%" (Carmen Lixandru despre Media Direction) 4. "Acum, la inceputul anului 2006, Initiative Romania are contracte in valoare de 21 de milioane de euro. Pana la sfarsitul anului, speram sa atingem chiar si 25 de milioane de euro" (Octav Popescu despre Initiative).
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe alephnews.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro












