Zoomul copiilor

Postat la 17 mai 2021 513 afişări

♦ Roblox a devenit unul dintre cele mai populare locuri de întâlnire pentru copiii în vârstă de 13 ani şi chiar şi mai puţin în perioada pandemiei. Reprezentanţii companiei au declarat pentru Fortune că trei sferturi dintre copiii americani cu vârstele cuprinse între 9 şi 12 ani folosesc platforma pentru a juca diverse jocuri, dar şi pentru chat şi pentru a-şi arăta diferite abilităţi.

♦ Utilizatorii pot să creeze şi propriile jocuri pe Roblox, folosind software-ul gratuit oferit de companie. Până acum, 8 milioane de utilizatori au făcut acest lucru.

 ♦ Jocurile de pe această platformă sunt gratuite, însă există diferite achiziţii in-app ce pot fi făcute. Toate tranzacţiile sunt făcute în „Robux”, moneda digitală a acestui joc.

 ♦ Versiunea beta a Roblox a fost creată de cofondatorii David Baszucki şi Erik Cassel în 2004 sub numele DynaBlocks. În 2005, compania şi-a schimbat numele în Roblox şi a fost oficial lansată la data de 1 septembrie 2006.

 ♦ Compania a devenit publică în luna martie, prin listare directă, fiind tranzacţionată (sub simbolul RBLX) în prima zi cu

69,5 dolari pe acţiune, oferind companiei o evaluare de 45,2 miliarde de dolari la finalul primei zi de tranzacţionare.

 ♦ Pentru companie lucrează circa 1.000 de persoane, jumătate dintre acestea fiind angajate chiar în perioada pandemiei.

Dave Baszucki, CEO şi fondator: „Toate vârstele sunt deja pe Roblox şi din ce în ce mai mulţi oameni de toate vârstele vin pe această platformă.”

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Zoomul copiilor,
Roblox,
platforma,
jocuri

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.