Tehnologia in dialect Yahoo!

Postat la 09 mai 2006 2 afişări

Prin lansarea unei noi sectiuni a portalului - Yahoo! Tech - gigantul online si-a propus sa atraga noi utilizatori, speculand o slabiciune a altor site-uri de gen: limbajul prea tehnic prin care sunt prezentate gadgeturile electronice.

Prin lansarea unei noi sectiuni a portalului - Yahoo! Tech - gigantul online si-a propus sa atraga noi utilizatori, speculand o slabiciune a altor site-uri de gen: limbajul prea tehnic prin care sunt prezentate gadgeturile electronice.

 

De fapt, Yahoo! spera sa impuste doi iepuri dintr-o data - sa detroneze concurentul sau direct pe aceasta nisa (Cnet.com) si sa atraga mai multa publicitate din partea companiilor producatoare de echipamente electronice.

 

Yahoo! Tech (http://tech.yahoo.com) ofera informatii utilizatorilor despre cele mai noi produse din domeniul tehnologic (camere digitale, mp3 playere, laptopuri etc.) pe intelesul tuturor. Sectiunea va cuprinde 19 categorii diferite, de la recenzii ale ultimelor modele de camere foto sau de telefoane mobile la sfaturi pentru achizitia unui computer performant.

 

Mai important, Yahoo! incearca sa faca toate aceste prezentari si explicatii cat mai accesibile, pentru a fi intelese inclusiv de cei mai putin sau chiar deloc familiarizati cu limbajul de specialitate. "Vrem sa eliberam oamenii de tirania limbajului tehnic", explica Patrick Houston, general manager al Yahoo! Tech, fost redactor-sef al rivalei Cnet pana in luna mai a anului trecut.

 

Acum, el trebuie sa ajute Yahoo! sa-si depaseasca rivalul. Pe langa colectarea informatiilor prezente pe Internet, noua sectiune a Yahoo! va mai fi completata de materiale scrise de patru consultanti. Fiecare dintre acestia va viza un alt public, in patru categorii diferite: "the mom", "the working guy", "techie diva" si "the boomer".

 

In paralel, Yahoo! va oferi si continut video, prezentat de Becky Worley, o cunoscuta crainica a emisiunii "Good morning America" de la CNN si ABC. Lansand aceasta sectiune a portalului, Yahoo! isi poate spori veniturile din publicitate, sustin analistii.

 

Un sondaj recent al Nielsen/NetRatings arata ca, in cazul cititorilor concurentului CNet. com, posibilitatea de a cumpara un produs electronic este de patru ori mai mare in urmatoarele 30 de zile de la vizitarea site-ului.

 

De altfel, americanii se bazeaza tot mai mult pe informatiile gasite pe Internet atunci cand urmeaza sa faca o achizitie din domeniul high-tech. Un studiu al Pew Internet & American Life Project din martie 2006 a aratat ca 45% dintre cei intervievati folosesc informatiile gasite pe Internet inainte de a face o investitie importanta. De altfel, acesta este unul dintre motivele pentru care CNet a fost o tinta perfecta pentru advertiserii din domeniul electronicelor.

 

Este limpede ca Yahoo! are mult de recuperat pana sa ajunga la popularitatea acestuia din urma. Dar analistii sunt de parere ca, de data aceasta, a iesit la contraatac cu toate armele de care are nevoie.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Tehnologia in dialect Yahoo!
/business-hi-tech/tehnologia-in-dialect-yahoo-1005851
1005851
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.