Startegii profitabile

Postat la 25 octombrie 2005 1 afişăre

Noua strategie Canon, pusa in practica acum aproape un deceniu, i-a adus producatorului japonez cresteri atat pe segmentul tehnologiilor si al echipamentelor pentru birou, cat si pe cel al camerelor foto-video.

Noua strategie Canon, pusa in practica acum aproape un deceniu, i-a adus producatorului japonez cresteri atat pe segmentul tehnologiilor si al echipamentelor pentru birou, cat si pe cel al camerelor foto-video.

 

VENITURI: Veniturile nete din vanzari raportate de companie pentru anul trecut au fost de 25,7 de miliarde de euro; pentru comparatie, in urma cu 10 ani veniturile nete ale Canon au fost de 15,5 miliarde de euro.

 

PROFIT NET: A crescut de 6,2 ori in ultimii noua ani, de la 400 de milioane de euro, in 1995, la 2,5 miliarde anul trecut.

 

DATORII: Daca acum zece ani compania avea datorii care reprezentau 40% din totalul incasarilor, acum situatia este complet diferita, spune presedintele si directorul executiv al companiei, Fujio Mitarai. Datoriile au fost reduse de la 6,3 miliarde de euro in 1995, la doar 290 de milioane de euro la finalul anului trecut.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Startegii profitabile
/business-hi-tech/startegii-profitabile-1004835
1004835
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.