MADE IN USA

Postat la 06 februarie 2006 1 afişăre

Anul trecut, cel putin 30 de investitori faimosi in lumea IT au deschis pagini personale de blog, scrie presa americana.

 

CONTACTE Scriu despre ce le vine: ce se intampla in familie, despre muzica favorita, ce mai e la televizor si, chiar daca mult mai rar, despre domenii in care investesc. "Este o metoda foarte buna de a intra in contact cu potentiali clienti", spune unul dintre ei.

 

SECRETE Evident, nici unul dintre investitori nu vorbeste deschis despre castigurile realizate. Este un tabu al industriei, spun specialistii.

 

RISCURI In ciuda autocenzurii si a tendintei de a evita discutiile despre afaceri, oamenii de afaceri cu blog nu reusesc intotdeauna sa se abtina de la a publica diverse informatii confidentiale, lucru care se poate lasa cu demisii, concedieri sau chiar procese.

 

STUDIU DE CAZ Feld Bradley, director executiv la Mobius Venture Capital, a trasat pe blog cateva notite descriind termeni si expresii financiare si probleme complicate din domeniul taxelor si impozitelor, in general necunoscute publicului larg. Consecinta? Mai multi avocati care se ocupa de taxe s-au plans ca le-au cerut clientii sa apeleze la solutiile lui Feld.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
MADE IN USA
/business-hi-tech/made-in-usa-978718
978718
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.