Glovo România: Glovo Concepts

Postat la 15 iulie 2022 50 afişări

Glovo România: Glovo Concepts

Lansat de curând în România, proiectul are scopul de a ajuta partenerii să-şi dezvolte oferta de business, extinzând, în acelaşi timp, paleta de produse şi calitatea acestora pentru consumatori. Glovo le oferă partenerilor săi o gamă completă de servicii – de la numele brandului, la meniu, ingrediente, noţiuni de marketing şi instruirea personalului din bucătărie.

Descrierea inovaţiei:

Glovo Concepts oferă un portofoliu de branduri alimentare virtuale, concepute de Glovo şi operate de restaurante partenere. Este o soluţie livrată la cheie pentru restaurante: Glovo Concepts furnizează brandul, meniul, ingredientele, expertiza de marketing şi instruirea personalului din bucătărie pentru parteneri. Soluţia se traduce prin venituri suplimentare pentru restaurante, fără investiţii auxiliare şi cu aceeaşi structură de costuri (folosesc aceeaşi bucătărie şi acelaşi personal de bucătărie pe care îl au deja), crescându-şi, astfel, profitabilitatea. Orice restaurant partener care respectă standardele Glovo şi deţine o capacitate suplimentară de a găti poate folosi Glovo Concepts, acest lucru însemnând accesul la opt branduri virtuale de mâncare, cu accent pe bucătăria italiană sau mexicană, precum Bendito Burrito, The Urban Kebab, Meraki Pita, Taqueria Guadalupe şi Milanesa House.

Elementul de noutate:

Prin accesarea portofoliu de branduri alimentare virtuale, dezvoltat de echipa de specialişti R&D din cadrul Glovo, restaurantele au, potrivit lui Victor Răcariu, regional general manager, Glovo SEE, o oportunitate unică, aceea de a-şi adapta afacerile la noua normalitate şi de a continua să se extindă fără riscuri.

Efectele inovaţiei:

În acest moment, peste 300 de restaurante din Spania şi Italia au accesat Glovo Concepts. Până la finalul anului, Glovo intenţionează să se extindă la nivel global şi să colaboreze cu peste 1.000 de restaurante care să folosească activ brandurile virtuale, în România, Georgia, Croaţia, Portugalia şi Polonia. Mai departe, până în 2022, toate ţările în care Glovo operează vor avea acces la această nouă iniţiativă. Până acum, în România, primul brand virtual lansat este Bendito Burrito şi oferă produse cu specific mexican, iar în următoarele cinci luni, compania urmează să aducă pe piaţa locală încă şase branduri.

Urmărește Business Magazin

Citeşte pe prosport.ro

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.