Conduce, dar nu convinge
Google si-a marit cota pe piata cautarilor pe Internet, luand si mai mult avans in fata competitorilor. Totusi, actiunile companiei s-au dovedit fragile, scazand cu 15 procente la inceputul lui ianuarie si cu alte sapte procente la sfarsitul lui februarie. Motivul principal: oficialii Google au admis ca ritmul de crestere se incetineste, din cauza faptului ca business-ul se bazeaza prea mult pe veniturile din publicitate (98% din total).
| Companie | Ianuarie 2005 | Ianuarie 2006 |
| | 35,4% | 41,4% |
| Yahoo! | 31,8% | 28,7% |
| MSN (Microsoft) | 16% | 13,7% |
| Time Warner | 9,6% | 7,9% |
| Ask.com | 5,1% | 5,6% |
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe alephnews.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro












