Pe potriva clientei: cum funcţionează o croitorie în epoca Internetului

Autor: Loredana Frăţilă-Cristescu, Ioana Matei Postat la 29 noiembrie 2020 54 afişări

Pe potriva clientei: cum funcţionează o croitorie în epoca Internetului

O tradiţie abandonată atunci când hainele de-a gata au devenit mai uşor şi mai ieftin de obţinut revine la modă: mersul la croitor.

În epoca internetului însă, clientele nu mai trebuie neapărat să se deplaseze, firme precum cea a creatoarei britanice de modă Megan Crosby, ori AK Threads (Marea Britanie) şi Maison Cléo (Franţa) oferind mai multe modele dintre care clientele pot alege ce doresc să li se confecţioneze, scrie The Guardian.

Clientele sunt învăţate cum să se măsoare corect, iar dacă articolele comandate nu le vin suficient de bine, pot solicita să li se facă modificări gratis. Un alt motiv pentru noua modă este faptul că astfel se aruncă mai puţine haine, protejând mediul.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
MODA,
haine

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.