Cum a devenit pianul o piesă foarte importantă în designul de interior

Autor: Loredana Fratila-Cristescu Postat la 01 aprilie 2017 70 afişări

Preferinţele în materie de decoraţiuni interioare se tot schimba, însă un element pare să rămână indicat celor care vor să-şi arate statutul social şi să‑şi amenajeze locuinţele cu gust: pianul.

Cum a devenit pianul o piesă foarte importantă în designul de interior

Acesta apare şi în reclame la apartamente de lux în zgârie-nori din Manhattan sau alte metropole, ori e recomandat de decoratorii de interioare clienţilor, scrie Wall Street Journal. Bineînţeles, orice proprietar de pian care se respectă trebuie să-l ţină cu capacul ridicat, ca şi cum ar fi gata de concert. Există chiar şi variante pentru cei care nu-şi permit preţul unui pian arătos, aceştia putând achiziţiona doar carcasa pentru a o expune în casă.

Chiar şi producătorii de piane îşi promovează produsele în rândul designerilor de interioare, învăţându-i cum să evalueze un pian în speranţa că aceştia le vor promova, la rândul lor, la clienţi ca obiecte decorative alături de tablouri ori picturi. Un astfel de program a iniţiat Steinway la începutul anilor 2000, dar criza i-a frânat avântul, aşa că producătorul ia acum în calcul reluarea acestuia.

Cei care vor un pian în bună stare de funcţionare şi nu doar o carcasă trebuie să fie atenţi unde-l poziţionează; instrumentul trebuie ferit de lumina directă a soarelui şi astfel aşezat încât atunci când stă cu capacul ridicat sunetul să se îndrepte spre cei care ascultă muzica, afirmă designerii. Tot aceştia recomandă evitarea negrului lăcuit atunci când se alege culoarea pianului, putându-se opta pentru negru lucios sau satinat, în dauna nucului sau mahonului, care s-au purtat în anii şaptezeci, optzeci şi nouăzeci. Bineînţeles, clienţii trebuie să ţină seama de modul în care se încadrează instrumentul în decor atunci când aleg culoarea acestuia.

Urmărește Business Magazin

ALEPH STORY: Creşte inflaţia, creşte cursul şi creşte ROBOR-ul! O discuţie cu Cristian Hostiuc, director editorial Ziarul Financiar şi Felix Drăghici, editor-prezentator ŞTIU

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.