LIVE: ZF HUAWEI - Conectăm România. Digitalizare în educaţie. Noua învăţare digitală

Secretul DEZVĂLUIT de şeful de recrutare al Google: cum pot companiile să-şi păstreze angajaţii

Autor: Bogdan Angheluţă Postat la 24 mai 2017 247 afişări

În cadrul economic actual, oamenii sunt deseori cel mai important bun al unei companii, iar pierderea unor membri importanţi ai echipei poate genera costuri semnificative.

Secretul DEZVĂLUIT de şeful de recrutare al Google: cum pot companiile să-şi păstreze angajaţii

Laszlo Bock, şeful de recrutare al Google şi autor al cărţii "Reguli de muncă!", a dezvăluit celor de la Bloomberg faptul că majoritatea companiilor nu ştiu cum să păstreze oamenii valoroşi.

"Oamenii nu rămân pentru bani", a explicat Bock, argumentând că o treime din primii 100 de angajaţi ai Google încă lucrează pentru companie, în ciuda faptului că au câştigat foarte mulţi bani în urma listării la bursă.

Potrivit managerului, oamenii aleg să rămână la companie din două motive: calitatea oamenilor alături de care lucrează şi sentimentul că munca lor va avea un impact.

"Din acest motiv, procesul de angajare e unul foarte important", explică Bock, referindu-se la primul motiv. Fie că aplică pentru un post de asistent sau pentru unul de inginer senior, fiecare candidat este verificat de viitorul şef, de colegi, de o comisie de angajare şi de CEO-ul Larry Page.

"Oamenii nu vor doar să câştige bani", mai spune Laszlo Bock. "Ei vor ca munca lor să însemne ceva". Astfel, dând angajaţilor un scop vei asigura atât gradul de retenţie cât şi o creştere a productivităţii.

Cu toate acestea, Block admite faptul că există unii angajaţi care doresc, pur şi simplu, să schimbe domeniul de activitate; în acest caz, explică managerul de resurse umane, compania poate face prea multe pentru a-l întoarce pe angajat din drum.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.