Ruxandra Pasca, Philip Morris România: Ceea ce mă motivează pentru a evolua profesional este provocarea. Am văzut o provocare în tot ceea ce am făcut înainte de a veni la Philip Morris România

Postat la 21 octombrie 2022 113 afişări

Cifră de afaceri (2020): 2,82 mld. lei

Profit (2020): 277,4 mil. lei

Număr de angajaţi: 250


CARTE DE VIZITĂ

• Ruxandra Paşca este Director Consumer Experience în cadrul Philip Morris România şi coordonează strategia de dezvoltare a produselor fără fum;

• Cu o experienţă de peste 13 ani în marketing, digital marketing şi consumer insights, absolventă a Universităţii Bocconi din Milano şi a unui master în International Marketing Management, ea şi-a dezvoltat cariera în industrii diverse, în companii din România, Elveţia şi Italia;

• S-a alăturat Philip Morris România în 2012. În ultimii ani, a coordonat construirea strategiei de brand pentru IQOS, produsul care încălzeşte tutunul dezvoltat de Philip Morris International, atât în România, cât şi la nivelul Uniunii Europene.


Ceea ce mă motivează pentru a evolua profesional este provocarea. Am văzut o provocare în tot ceea ce am făcut înainte de a veni la Philip Morris România. Acest lucru m-a ajutat să îmi deschid aripile din punct de vedere profesional şi să continui să caut provocarea şi după ce am ajuns în companie.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.