Vanzarile G’Market din 2009 au fost cu 45% mai mici decat in 2008

Autor: Ioana Mihai Postat la 22 septembrie 2010 51 afişări

Reteaua de supermarketuri G’Market, operata de turcii de la Anchor Mall, a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 29 de milioane de euro, cu circa 45% mai putin decat in 2008, cand cifra de afaceri a fost de peste 52 de milioane de euro.

In 2009 si pierderile inregistrate de companie s-au adancit, crescand cu peste 100%: daca in 2008 pierderile erau de circa 1,5 milioane de euro, anul trecut au deparit 3,6 milioane de euro.

Lantul G'Market are acum la sase spatii, conform informatiilor listate pe site-ul companiei, din care trei in Bucuresti, doua la Iasi si unul in Focsani.

Pe piata romaneasca, cele mai mari retele de supermarketuri sunt operate de Carrefour (Carrefour Market), Billa si Mega Image.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
G;market,
comert,
vanzari,
supermarket
/analize/comert/vanzarile-g-market-din-2009-au-fost-cu-45-mai-mici-decat-in-2008-7377454
7377454
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.