Vitacom Electronics, o afacere pornită într-un apartament închiriat, a ajuns la trei decenii de activitate

Autor: Andra Stroe Postat la 19 noiembrie 2021 232 afişări

Vitacom Electronics, o afacere pornită într-un apartament închiriat, a ajuns la trei decenii de activitate

Vitacom Electronics, companie specializată în producerea şi furnizarea de produse şi accesorii electronice, electrocasnice şi IT&C, a ajuns la 30 de ani de activitate. La trei decenii de la lansare, compania a ajuns la un număr de 85 de angajaţi, o parte dintre ei făcând parte din echipa businessului încă de la începuturi. Portofoliul afacerii numără în prezent câteva zeci de mii de articole permanent pe stoc.

Compania a fost înfiinţată de Vasile Andrei Vita şi a dezvoltat două branduri proprii: Well şi Chrome. Acestora li se adaugă alte branduri recunoscute la nivel mondial. Povestea Vitacom Electronics a început în 1991, când antreprenorul Vasile Vita şi-a construit afacerea prin vânzarea de componente electronice pentru service, electronice, electrocasnice şi, ulterior, accesorii pentru calculatoare, consumabile şi gadgeturi mici.

„Am început afacerea cu doar câteva produse într-un apartament închiriat din cartierul Zorilor din Cluj-Napoca. În prezent avem zeci de mii de produse şi un nou centru unde ne-am mutat de curând, în zona metropolitană Cluj-Napoca, care dispune de o suprafaţă totală de aproximativ 13.000 de metri pătraţi, dintre care 5.000 mp depozit şi 1.400 mp birouri, toate clasa A”, povesteşte Aviva Vita, director executiv administrativ Vitacom Electronics.

În prezent, Vitacom comercializează atât prin magazine proprii, dar şi prin revânzători  tradiţionali, DIY-uri, supermarketuri, hypermarketuri, farmacii, service-uri, adresându-se tuturor celor care au nevoie de produse electronice, electrice, IT, baterii, pentru utilizare personală sau pentru comercializare. De asemenea, o parte dintre produse se vând şi pe pieţele internaţionale, peste 8% din vânzări fiind din alte ţări din Europa şi nu numai.

„Deşi coşul mediu de cumpărături este cu mult sub nivelul ţărilor dezvoltate, putem observa deschiderea spre nou şi inovator a utilizatorilor finali. Chiar dacă situaţia globală este imprevizibilă, ne aşteptăm, totuşi, ca trendul de orientare al consumatorului să fie spre produsele de calitate mai înaltă. Cel mai important brand al nostru este WELL şi putem spune că este unul apreciat în ţară, având semnale pozitive şi de peste graniţă. Este un brand românesc exprimat printr-un cuvânt englezesc care spune multe pentru cunoscători. Este un brand în care poţi avea încredere”, adaugă Aviva Vita.

În ceea ce priveşte planurile de viitor, compania îşi propune să continue investiţiile în aplicaţii tip software incluse în dezvoltarea platformelor online, astfel încât să uşureze cât mai mult comenzile clienţilor.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
afaceri,
activitate,
apartament

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.