Tineri manageri de top 2018: Gabriela Stoiţer, marketing manager, Bilka Steel

Autor: Ioana Matei Postat la 15 iulie 2018 238 afişări

Tineri manageri de top 2018: Gabriela Stoiţer, marketing manager, Bilka Steel

Gabriela Stoiţer conduce, din octombrie 2014, departamentul de marketing şi comunicare al producătorului autohton de acoperişuri Bilka. Din acest rol, gestionează un buget de marketing anual de 1,5 mili­oane de euro şi este responsabilă de conducerea, execuţia şi comunicarea brandului Bilka, atât la nivel naţional, cât şi european.

Gabriela Stoiţer îşi descrie parcursul profesional ca fiind firesc; a absolvit Facultatea de Litere din cadrul Universităţii Bucureşti, specializarea Comunicare şi Relaţii Publice (2012), dar şi Facultatea de Ştiinţe Politice din cadrul Universităţii Bucureşti (2011), precum şi un program masteral în comunicare în cadrul SNSPA. La 23 de ani, imediat după terminarea facultăţii, s-a angajat într-o agenţie de comunicare, iar după doi ani s-a alăturat echipei Bilka.

Bugetul, strategia şi acţiunile de marketing sunt în strânsă legătură cu strategia şi acţiunile de business şi de vânzări, spune ea, astfel că şi realizările şi rezultatele se reflectă în obiectivele de afaceri atinse. Bilka a încheiat 2017 cu o cifră de afaceri de 394 milioane de lei (86 milioane de euro), în creştere cu 45% faţă de 2016, când a înregistrat afaceri de 271 milioane de lei. În atribuţiile ei intră şi susţinerea din punctul de vedere al marketingului a celor peste 500 de parteneri pe care Bilka îi are la nivel naţional.

Compania a produs şi comercializat doar anul trecut peste 57.000 de sisteme complete - raportate la piaţa de acoperişuri înseamnă că unu din patru acoperişuri comercializate în 2017, în România a fost marca Bilka. Planurile ei pe termen lung se leagă de dezvoltarea companiei în continuare: „Noile planuri de dezvoltare ale companiei setează premisele ca şi următorul deceniu să fie unul al creşterilor solide. Cu siguranţă Bilka va fi un jucător relevant la nivel regional şi un brand cu relevanţă la nivel european, cu fabrici în Uniunea Europeană, dar şi în estul Europei. Provocările adevărate abia acum încep”.


28 de ani

marketing manager

Bilka Steel

Mai multe astfel de poveşti au apărut în catalogul 100 Tineri Manageri de Top, ajuns anul acesta la a 13-a ediţie.


Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.