Tineri manageri de top 2018: Gabriela Budişteanu, chief marketing officer, KMG International

Autor: Andra Stroe Postat la 31 iulie 2018 508 afişări

Tineri manageri de top 2018: Gabriela Budişteanu, chief marketing officer, KMG International

Gabriela Budişteanu s-a alăturat Grupului KMG International în anul 2008, pe poziţia de manager dezvoltare marcă. Ulterior, ea a ocupat poziţiile de manager marketing grup în regim temporar şi corporate brand manager, fiind responsabilă de Rompetrol şi strategia pe termen lung a brandului Hei. În decembrie 2017, ea a devenit chief marketing officer al Grupului KMG International. Înainte de a se alătura grupului, Gabriela Budişteanu a făcut parte din echipa Ţiriac Auto Group, divizia de Mercedes-Benz, Smart, Chrysler şi Dodge, acumulând experienţă şi în domeniul publicităţii, în cadrul KTEL Center, Blue Advertising şi Media Pro Group.

Gabriela Budişteanu a absolvit Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice David Ogilvy din cadrul SNSPA, urmând şi cursurile UNATC I.L. Caragiale, cu specializarea Estetica publicităţii audio şi video. „Peste 10 ani mă văd o mamă responsabilă, mândră de copii - până la urmă copiii sunt manifestarea energiei pe care ai investit-o”, povesteşte ea. „Din punct de vedere profesional, mă văd în continuare în România, eu cred că noi trebuie să stăm aici şi să continuăm ceea ce am început. Mă văd de asemenea un mentor pentru generaţiile tinere, vreau să formez oamenii frumos.” La zece ani de la preluarea şi integrarea sa în cadrul companiei naţionale de petrol şi gaze din Kazahstan – KazMunayGas, KMGI a atins în 2017 indicatori operaţionali şi financiari record în cei peste 40 de ani de la înfiinţarea companiei Rompetrol şi a rafinăriei Petromidia Năvodari.


39 de ani  

chief marketing officer  

KMG International

Mai multe astfel de poveşti au apărut în catalogul 100 Tineri Manageri de Top, ajuns anul acesta la a 13-a ediţie.


Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.