(P) Scandia Food se concentrează pe consolidarea poziţiei pe piaţa din România şi integrarea noilor companii, prin vânzarea diviziei de imobiliare a grupului

Autor: Publicitate Postat la 03 iulie 2023 64 afişări

(P) Scandia Food se concentrează pe consolidarea poziţiei pe piaţa din România şi integrarea noilor companii, prin vânzarea diviziei de imobiliare a grupului

Scandia Food, un reputat lider în categoria de conserve şi un jucător cu tradiţie în piaţa de produse alimentare, anunţă punerea în vânzare a diviziei de imobiliare a grupului. Proiectele care vor fi înstrăinate sunt: Morilor, Frigoriferului, Cristian – toate din Sibiu şi Calea Vitan – din Bucureşti. Informaţiile suplimentare pentru fiecare dintre aceste proiecte sunt disponibile potenţialilor investitori pe site-ul companiei precum şi pe site-uri de specialitate.

 ”Am construit şi administrăm un business complex şi unele dintre cele mai apreciate mărci de succes din România. Dorinţa de a înstrăina divizia de imobiliare a venit ca urmare a lipsei de timp şi resurse pe care aceste proiecte le necesită. Această decizie reprezintă o etapă firească în cadrul grupului ale cărui obiective sunt de a ne concentra pe consolidarea poziţiei pe care compania o ocupă pe piaţa din România care prezintă numeroase oportunităţi de creştere şi dezvoltare, pe atingerea obiectivelor strategice trasate precum şi pe integrarea companiilor nou intrate în portofoliul Scandia Food şi consolidarea prezenţei acestora în categoriile în care activează”, a declarat Andrei Ursulescu, Director General şi Administrator, Scandia Food.

Despre Scandia Food:

Scandia Food lider pe piaţa conservelor din România este o companie autohtonă prezentă cu o varietate largă de produse alimentare, deţinătoare a şase capacităţi de producţie şi peste 1000 de angajaţi. Mărcile deţinute de companie sunt Scandia Sibiu, Bucegi, Sadu, Lotka, Năvodul Plin, Tapas, Rotina, Roua, Sunset Nuts,Yummy Snacks. Compania este prezentă în categoriile de conserve pe bază din carne, conserve de peşte, conserve pe bază de legume, zacuscă, murături dar şi snacks-uri sărate, dulciuri. În 2021 Scandia şi-a materializat ambiţiile de creştere intrând în piaţa produselor congelate extinzându-şi astfel know-how-ul în producţia şi distribuţia de produse congelate sub brandurile Tasty, Scandia Sibiu, Sibiu şi Roua dar şi de a-şi extinde capabilităţile în categoria de mezeluri prin achiziţionarea companiei Agra’s Alba Iulia si Carniprod Tulcea in 2023.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
piata,
grup,
imobiliare,
romania,
consolidare

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.