Mega Image lansează o nouă marcă proprie, MEGA, urmând să se concentreze prioritar pe dezvoltarea ei, în timp ce portofoliul de mărci proprii 365 şi Delhaize va fi redus

Autor: Roxana Rosu Postat la 06 decembrie 2021 61 afişări

Mega Image lansează o nouă marcă proprie, MEGA, urmând să se concentreze prioritar pe dezvoltarea ei, în timp ce portofoliul de mărci proprii 365 şi Delhaize va fi redus

Retailerul olandezo-belgian Mega Image lansează o nouă marcă proprie, Mega, care include atât produse alimentare, cât şi nealimentare, şi care va fi disponibilă în curând în toată reţeaua de magazine din România, compania urmând să se concentreze prioritar pe dezvoltarea ei, în timp ce portofoliul de mărci proprii 365 şi Delhaize va fi redus.

În total, noua gamă va avea peste 360 de produse, dintre care 250 de produse alimentare, cu peste 45% din categoria proaspete, şi se va extinde în permanenţă.

“De când am pornit la drum, acum mai bine de 25 de ani, ne-am dorit ca Mega Image să fie sinonim cu calitatea. Şi nu doar cu calitatea, ci cu calitatea la un preţ corect. Am vrut ca toţi clienţii care cumpără de la noi cu toată încrederea să primească înapoi produse de încredere. Să fie mulţumiţi, încrezători că au făcut o alegere bună”, spune Adrian Nicolaescu, VP marketing, comunicare, e-commerce şi sustenabilitate Mega Image.

În prezent, peste 50 de produse sunt deja la raft, din categoriile lactate, ouă, legume, fructe, delicatese, mezeluri, iar anul viitor vor ajunge cele peste 360 de produse alimentare şi nealimentare în toate magazinele Mega Image şi Shop&Go.

În cadrul noii mărci proprii MEGA sunt cuprinse şi gamele BIO şi ECO pentru ambele categorii de produse, alimentare şi nealimentare.

Retailerul are un portofoliu extins de mărci proprii, respectiv Gusturi româneşti, Mega Apetit, Le Boucher, Bun de tot, Delicata, Perla, Nature’s Promise, Taste of Inspirations.

Lanţul de magazine Mega Image a ajuns să acopere 15 judeţe şi Bucureştiul la circa patru ani şi jumătate după ce olandezo-belgienii au început expansiunea la nivel naţional prin deschiderea pieţei din Cluj. Retailerul are în total aproape 900 de unităţi, supermar­keturi şi magazine de proximitate, iar peste 500 sunt în Bucureşti.

După cifra de afaceri din 2020, Mega Image este al cincilea cel mai mare retailer local, cu afaceri de 7,2 mld. lei, în urcare cu 8,7% faţă de 2019, ultimul an de dinainte de pandemie.

 

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
produse,
alimente,
mega image,
magazine

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.