La 18 ani, de la Ziarul Financiar la ZF. Cele două lumi de cititori: Cum trece LIDL în faţa lui Isărescu

Postat la 17 noiembrie 2016 162 afişări

La 18 ani, de la Ziarul Financiar la ZF. Cele două lumi de cititori: Cum trece LIDL în faţa lui Isărescu

Ziarul Financiar a ajuns unul dintre cele mai cunoscute, cele mai bune şi cele mai respectate branduri create în România de un antreprenor român, Adrian Sârbu, în ultimii 18, dacă nu chiar 25 de ani.

Într-o lume a schimbărilor tehnologice, a modificărilor structurale tehnologice, demografice, a crizei, a căderii modelului variantei tipărite, Ziarul Financiar poate sărbători cei 18 ani stând în picioare cu mândrie, atitudine şi determinarea de a realiza ceea ce şi-a propus.

Ideea Ziarului Financiar a fost de a da lumii de business din România, antreprenorilor, investitorilor, multinaţionalelor, executivilor, (am încetăţenit pe piaţă noţiunea de CEO), managerilor, o voce pentru a arăta ceea ce fac ei, pentru a prezenta mai întâi realizările lor şi apoi problemele, pentru a arăta date şi cifre care să constituie o bază de analiză şi de discuţii.

Între timp, Ziarul Financiar a devenit şi ZF.ro, şi Ziarul Financiar/Facebook unde este o altă lume, mai dură, mai critică şi mai tranşantă.

Ziarul Financiar este cel mai complex produs media din România, iar de acest lucru ne dăm seama noi, cei care-l facem, şi voi, cei care îl citiţi, şi ne dăm seama acum, când trebuie să listăm ceea ce producem şi ce înseamnă acest brand:

♦ Ziarul Financiar print - ziarul clasic, aşa cum a început el acum 18 ani; Zf.ro - site-ul; ZF Corporate.ro - site-ul de analize, de grafice, de arhivă; Zf e-paper - varianta digitală a ziarului, care poate fi răsfoită digital în fiecare dimineaţă;

♦ ZF Live - emisiunea de business de luni până vineri, de la 12.00 la 13.00, unde producem 250 de ore pe an cu peste 500 de invitaţi, cei mai mulţi necunoscuţi, dar care au în spate o poveste de business fantastică;

♦ Suplimentul lunar de lifestyle După Afaceri Premium;

♦ Revista lunară Business Construct;

♦ Cataloagele şi anuarele de Energie, Auto, Logistică şi Transporturi, Construcţii, Cei mai mari jucători din economie, Cele mai valoroase companii, Anuarul Financiar, Top Tranzacţii, Top MBA;

♦ Suplimentele IT&C, Retail, Birouri, Internet of Things, Vehicule Comerciale, Logistică, Polonia, Japonia etc.;

♦ Conferinţele, Summit-urile, Galele - Power Summit (Energie), Top Tranzacţii, Pharma, Bancar, Asigurări, Digital, Auto, Branduri Româneşti, Agrobusiness, Cei mai mari jucători din economie, Cele mai valoroase companii din România, Gala Avocaţilor şi Gala anuală a ZF.

♦ În acest an am început proiectul ZF Antreprenorii României, cu care am ajuns în 11 oraşe din afara Bucureştiului, în încercarea de a descoperi ceea ce este dincolo de centrul Capitalei.

Citiţi mai multe pe www.zf.ro

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.