Încă un „miliardar“ fără producţie în sectorul dulciurilor

Autor: Mădălina Dediu Panaete Postat la 14 iulie 2022 536 afişări

Ferrero România, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa dulciurilor de pe plan local, a termi­nat anul 2021 cu o cifră de afaceri record de 1,049 mld. lei, în creştere cu 19% faţă de anul precedent, arată datele de la Ministerul de Finanţe.

Încă un „miliardar“ fără producţie în sectorul dulciurilor

♦ Producătorul Kinder şi Nutella a avut afaceri de peste 1 miliard de lei în 2021, plus 19%.

Ferrero România, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa dulciurilor de pe plan local, a termi­nat anul 2021 cu o cifră de afaceri record de 1,049 mld. lei, în creştere cu 19% faţă de anul precedent, arată datele de la Ministerul de Finanţe.

Astfel, Ferrero a intrat în „clubul“ compa­niilor din sectorul dulciurilor cu afaceri de peste 1 mld. lei, alături de Nestlé România, care mai are însă în portofoliu şi cafea şi mâncare pentru animale de companie. Ferrero România a avut un profit net de 30 mil. lei, în scădere cu 24% faţă de anul precedent. Compania are în portofoliu branduri precum Kinder, Raffaello, Tic Tac, Nutella şi Ferrero Rocher.

Grupul italian nu deţine o fabrică în România, astfel că cei peste 70 de angajaţi pe care îi are în România lucrează predominant în departa­mente precum vânzări şi marketing. Ferrero este unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală a dulciurilor, concurând pe anumite segmente cu companii precum Mondelez (Milka, Poiana), Mars, Nestlé şi Kandia Dulce, ultima firmă fiind şi cel mai mare producător local de ciocolată.

Creşterea de pe plan local din ultimii ani a determinat compania să-şi mărească şi birourile. Astfel, Ferrero a semnat cu Globalworth, cel mai mare proprietar de bi­rouri de pe plan local, pentru extinderea cu

660 de metri pătraţi de birouri în pro­iectul Globalworth Tower din Capitală începând cu luna septembrie 2021. În urma tranzacţiei, Ferrero a ajuns să ocupe o suprafaţă totală de 1.660 de metri pătraţi în ansamblul cu 26 de etaje, potrivit datelor furnizate anul trecut de  Globalworth.

Consumul de ciocolată în România este de circa 2,2 kilograme per capita pe an, românii fiind la coada clasamentului la nivel euro­pean în ceea ce priveşte consumul de ciocolată, conform ultimelor date.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
dulciuri,
sector,
miliardar,
productie

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.