În timpul pandemiei de coronavirus, românii îşi pot „cumpăra" confortul de pe Internet. Distribuitorul de fotolii de masaj Komoder şi-a mutat activitatea în online

Autor: Andra Stroe Postat la 03 aprilie 2020 204 afişări

În timpul pandemiei de coronavirus, românii îşi pot „cumpăra" confortul de pe Internet. Distribuitorul de fotolii de masaj Komoder şi-a mutat activitatea în online

Komoder, liderul pieţei de fotolii de masaj din România, anunţă că în această perioadă vânzările companiei s-au mutat în totalitate în online. Magazinele fizice au fost închise pe întreg teritoriul ţării. Echipa de vânzări asistă clienţii exclusiv prin telefon sau e-mail.

„Am decis atât pentru siguranţa angajaţilor, cât şi pentru cea a clienţilor noştri, să continuăm activitatea online, astfel că acum înregistrăm în medie 6 - 7 comenzi pe zi doar în România. Dacă înainte de pandemie 50% dintre comenzi erau asistate în showroom-urile fizice, acum vânzarea se încheie doar online sau la telefon. Colegii de la vânzări desfăşoară în continuare activitatea de consultanţă prin intermediul canalelor de comunicare la distanţă. Pentru perioada în care ne aflăm, aceasta a fost cea mai bună metodă prin care să rămânem alături de clienţii noştri şi să le putem oferi, în continuare, produsele de care au nevoie”, a declarat Adrian Rus, fondator Komoder.

Traficul lunar pe site-ul komoder.ro s-a menţinut în continuare la 14.000 vizite, atât cât era şi înainte de criză. Totuşi, preţul mediu al unui produs Komoder a scăzut, ca efect al unui program de discount-uri şi fidelizare pe care compania l-a desfăşurat în această perioadă, pentru toată gama de produse, respectiv fotolii şi aparate de masaj.

În această perioadă, jumătate din echipa Komoder continuă să lucreze de acasă, respectiv echipa de vânzări. Angajaţii din departamentele de livrare sau distribuţie, care în continuare fac muncă de teren, au fost echipaţi corespunzător şi deţin tot necesarul de instrumente utile în perioada de criză pentru a se proteja: mănuşi, măşti, dezinfectant.

Clienţii care aleg să cumpere în această perioadă fotolii de masaj sunt persoane care petrec mult timp lucrând la birou, de acasă, şi au un stil de viaţă mai puţin activ. Aceste persoane au în general venituri medii. Mai mult decât atât, aleg să cumpere fotoliile de masaj şi persoane care au primit recomandarea din partea medicului, pentru beneficiile în ceea ce priveşte tonifierea musculaturii paravertebrelor. O parte dintre aceştia sunt clienţi mai vechi şi acum apelează din nou la produsele Komoder.

„Această criză va genera modificări în piaţa de consum. Consumatorul va fi mult mai atent la produse şi la furnizor, iar pe termen scurt acesta va încerca să negocieze cât mai mult preţul de achiziţie, un efect normal pentru o astfel de perioadă. În egală măsură, cred că oamenii vor pune mai mult accent pe sănătatea lor, a familiei, şi cred că priorităţile noastre se vor modifica.

Este o şansă în plus pentru Komoder să-şi consolideze poziţia în piaţa din România, deoarece produsul nostru este unul cu beneficii dovedite pentru starea de bine a utilizatorului. Practic, un fotoliu de masaj este un produs pentru sănătate, pentru confort, pentru un corp mai sănătos. Coloana vertebrală, musculatura paravertebrală, zona cervicală sunt foarte solicitate în timpul zilei, iar un fotoliu de masaj aduce beneficii prin tratarea acestor zone. Mai ales în perioade lungi, cu mişcare redusă, un astfel de fotoliu este benefic pentru sănătate”, a adăugat Adrian Rus, fondator Komoder.

Komoder a deschis de curând un showroom la Rotterdam, după o investiţie de 20.000 de euro. Showroom-ul nu a fost închis din cauza pandemiei şi în mai puţin de o lună de activitate înregistrează deja rezultate bune în ceea ce priveşte vânzările. De asemenea, era în plan, pentru martie, inaugurarea unui nou showroom în Madrid. Aceasta a fost amânată.

În 2019, Komoder a înregistrat o creştere a volumului de vânzări cu 60% mai mult faţă de anul precedent, ajungând la o cifra de afaceri de aproape 16 milioane de lei, creştere datorată, în primul rând, investiţiilor realizate pe tot parcursul anului.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
masaj,
clienti,
online

ALEPH STORY: Adevăratul indicator al crizei: numărul de angajaţi din companii a coborât pentru prima dată sub 4 milioane de oameni. O discuţie cu Dana Ciriperu, Ziarul Financiar şi Ioana Răduca, Aleph News

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.