Francezii de la Carrefour au lansat un nou concept de magazin în Bucureşti, Bonteria Very & So, specializat în parfumuri, cosmetice, produse de îngrijire a casei şi pentru copii
Grupul francez Carrefour a lansat un nou concept de magazin în Bucureşti, Bonteria Very & So, specializat în parfumuri, produse de make-up, cosmetice, produse de îngrijire a părului, produse ecologice de îngrijire a casei şi de igienă sanitară precum şi cu produse copii.
Grupul francez Carrefour a lansat un nou concept de magazin în Bucureşti, Bonteria Very & So, specializat în parfumuri, produse de make-up, cosmetice, produse de îngrijire a părului, produse ecologice de îngrijire a casei şi de igienă sanitară precum şi cu produse copii.
Localizat pe Calea Dorobanţilor, magazinul este primul de acest tip din România.
Bonteria Very & So are o ofertă de produse şi branduri speciale, cu ingrediente naturale, fără amoniac sau aluminiu, bio sau vegane.
Magazinul are o ofertă de 7300 de produse, suprafaţă de vânzare de 218 metri pătraţi şi 7 angajaţi.
Retailerul acoperă cele mai multe formate de piaţă din România, respectiv hipermarketuri, supermarketuri, magazine de proximitate, online şi un mix de cash&carry şi discount.
Primul format adus local este cel al hipermarketurilor, mai exact în 2001 Carrefour a deschis un magazin mare în cartierul Militari din Bucureşti. Până în 2007 francezii au pariat doar pe acest format, pentru ca apoi să dezvolte şi supermarketuri, iar apoi să vină rândul altor tipuri de magazine.
Carrefour are afaceri de peste 2 mld. euro anual pe toate formate, însă hipermarketurile sunt cele care au cea mai mare contribuţie la business.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro