Cum arată noile sucursale ING România. Bancă sau cafenea modernă? FOTO
ING Bank reamenajează în acest an 11 agenţii, după modelul proiectului pilot derulat la ING Office Dorobanţi în 2019, prima deschidere fiind la Timişoara.
Noul design al sucursalelor include amenajarea unei zone de întâmpinare proiectată ca un living modern, o zonă digitală, spaţii semi-private, birouri deschise pentru consultanţă personalizată, precum şi spaţii private destinate discuţiilor mai complexe.
“Serviciile disponibile oriunde şi oricând fac parte din ADN-ul ING Bank. Acest model a presupus întotdeauna un mix între platforma de internet banking, destinată operaţiunilor de zi cu zi, care pot fi finalizate online rapid, uşor şi sigur şi reţeaua naţională ING Office, unde clienţii vin pentru acele momente importante în relaţia lor cu banca, cum ar fi cumpărarea unei case noi, realizarea unei investiţii sau alte situaţii mai complexe”, a declarat Javier Montes Pita, Head of Retail Banking ING.
Prima agenţie redeschisă după noul model este la Timişoara, aceasta fiind şi prima sucursală deschisă în afara Bucureştiului în 2004, când ING Bank a început să-şi construiască reţeaua naţională.
Alte 10 vor fi lansate anul acesta, fie că e vorba de reamenajare, fie de relocare în imediata apropiere a fostelor locaţii. Acestea sunt în Satu Mare (Libertatea), Timişoara (Gheorghe Lazăr), Braşov (Onix), Brăila (Calea Călăraşilor), Craiova (Cuza), Alba Iulia, Oradea (Dacia) şi Bucureşti (centrul vechi, Chibrit, Victoriei).
Peste un milion din cei 1,4 milioane de clienţi activi de retail ai ING utilizează platforma Home'Bank pentru verificarea conturilor, tranzacţii sau accesarea de noi produse. În medie, ei vizitează sucursalele fizice o dată pe an.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro