Cosmin Dărăban, Gomag: „Trăim vremuri de incertitudine. Însă nu e prima dată când se întâmplă asta. Cea mai importantă trăsătură care ne face să continuăm este abilitatea de a ne adapta.”

Autor: Andra Stroe Postat la 29 martie 2022 160 afişări

Cosmin Dărăban, Gomag: „Trăim vremuri de incertitudine. Însă nu e prima dată când se întâmplă asta. Cea mai importantă trăsătură care ne face să continuăm este abilitatea de a ne adapta.”

În 2021, platforma de eCommerce Gomag a depăşit venituri în valoare de 2 milioane de euro şi a înregistrat o creştere de 45% faţă de 2020. Anul trecut, compania a realizat investiţii de peste 250.000 de euro, direcţionate înspre dezvoltarea platformei şi a serviciilor oferite. Pentru 2022 reprezentanţii businessului estimează investiţii de peste 500.000 de euro şi vizează extinderea masivă la nivel internaţional.

Topul categoriilor de produse vândute în 2021 pe Gomag a fost ocupat de „casă, grădină şi unelte”, „fashion, health & beauty” şi „produse pentru copii”. Pentru 2022 se menţin tendinţele de anul trecut şi se observă o creştere tot mai mare pe nişa „produse alimentare şi băuturi”.

„Trăim vremuri de incertitudine. Însă nu e prima dată când se întâmplă asta. Indiferent cu ce ne confrutăm, cea mai importantă trăsătură care ne face să continuăm este abilitatea de a ne adapta. eCommerce-ul a crescut şi va continua să o facă”, spune Cosmin Dărăban, CEO & cofondator Gomag.

În prezent, peste 2.500 de magazine folosesc platforma Gomag pentru a vinde online, majoritatea în ţară, însă compania are în portofoliu şi clienţi cu oferte pentru publicul internaţional. Doar în 2021 au fost lansate 1.000 de magazine online pentru afaceri complet noi, dar şi pentru afaceri existente, offline sau online.

Dacă în anii precedenţi clienţii early-adopters erau antreprenorii cu experienţă care fie migrau la Gomag de pe alte platforme, fie doreau să îşi extindă businessul prin magazine noi sau pe nişe noi, în ultimii doi ani echipa Gomag a observat o creştere semnificativă în rândul clienţilor care sunt la prima afacere. „Oamenii sunt deschişi să îşi înceapă propriul business, iar online-ul este cea mai rapidă şi ieftină metodă pentru ei.”

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
crestere,
platforma,
online

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.