Carrefour anunţă deschiderea unui nou magazin Supeco. Care e secretul din spatele preţurilor mai mici, practicate în acest format de magazin

Autor: Andra Stroe Postat la 15 septembrie 2022 154 afişări

Carrefour anunţă deschiderea unui nou magazin Supeco. Care e secretul din spatele preţurilor mai mici, practicate în acest format de magazin

Carrefour România continuă extinderea lanţului Supeco prin deschiderea unui magazin în Bârlad, ajungând astfel la o reţea naţională de 28 de magazine ale formatului de discounter. Noul magazin are o suprafaţă deaproximativ 1.400 de metri, 22 de angajaţi şi o gamă de circa 5.000 de produse, inclusiv de la „producători români, regionali şi ultralocali”. Încă de la deschidere, magazinul va fi disponibil şi în aplicaţia BRINGO.

Odată cu deschiderea magazinului din Bârlad, reţeaua de supermarketuri Supeco se extinde la 28 magazine la nivel naţional. Locuitorii din Oradea, Timişoara, Arad, Suceava, Bacău, Călăraşi, Piatra Neamţ, Bucureşti (Titan şi Rebreanu), Sfântu Gheorghe, Constanţa, Reghin, Satu Mare, Cluj, Sibiu, Gheorgheni, Iaşi, Baia Mare, Târgovişte, Slatina, Slobozia, Râmnicu Vâlcea, Hunedoara, Giurgiu, Galaţi, Focşani, Craiova se bucură deja de ofertele zilnice şi preţurile mici ale magazinelor Supeco.

Magazinele Supeco oferă „aproximativ jumătate din articole la costuri reduse pentru achiziţiile în volume mari”, spun reprezentanţii businessului. Potrivit lor, preţurile mici şi ofertele sunt posibile datorită costurilor reduse pentru energie, a faptului că nu se fac investiţii în decoraţiuni, publicitate, mobilier sau rafturi şi a economiilor la transportul produselor, obţinute preponderent din aprovizionarea de la furnizorii locali. „Nu în ultimul rând, stocurile de marfă sunt depozitate direct în magazin, pentru economie de spaţiu.”

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
magazin,
deschidere,
preturi

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.