Care este motivul pentru care o cunoscută compania aeriană le cere directorilor să lucreze ca manipulatori de bagaje timp de trei luni

Autor: Petru Mazilu Postat la 08 august 2022 22 afişări

Care este motivul pentru care o cunoscută compania aeriană le cere directorilor să lucreze ca manipulatori de bagaje timp de trei luni

Compania aeriană australiană Qantas le-a cerut directorilor executivi să lucreze ca manipulatori de bagaje timp de trei luni, în încercarea de a face faţă unui deficit acut de forţă de muncă, potrivit BBC.

Şeful de operaţiuni al companiei caută cel puţin 100 de voluntari care să lucreze pe aeroporturile din Sydney şi Melbourne. Sarcinile includ încărcarea şi descărcarea bagajelor, precum şi conducerea vehiculelor pentru a muta valizele prin aeroporturi.

La fel ca o mare parte din industria aviatică, Qantas se străduieşte să îşi reia serviciile pe măsură ce se redeschid graniţele.

„Nivelurile ridicate de gripă şi o creştere a cazurilor Covid în întreaga comunitate, împreună cu piaţa forţei de muncă în continuare restrânsă, fac ca resursele să fie o provocare în întreaga noastră industrie", a anunţat directorul operaţional al Qantas, Colin Hughes, prin intermediul unui e-mail.

Managerilor şi directorilor li s-a cerut să lucreze la departamentul bagaje timp de trei sau cinci zile pe săptămână, în ture de patru sau şase ore pe zi. În notă se mai spune că solicitanţii trebuie să fie capabili să mute valize care cântăresc până la 32 kilograme fiecare.

„A fost clar că performanţa noastră operaţională nu a îndeplinit aşteptările clienţilor noştri sau standardele pe care le aşteptăm de la noi înşine... Aşa am făcut şi în trecut în perioadele aglomerate, aproximativ 200 de angajaţi ai sediului central au ajutat în aeroporturi în perioadele de vârf ale călătoriilor, începând cu Paştele”, a declarat un purtător de cuvânt al Qantas pentru BBC.

Qantas s-a numărat printre companiile aeriene afectate puternic de pandemie. În noiembrie 2020, Qantas a externalizat peste 2.000 de joburi ale personalului de la sol, pe lângă alte mii de reduceri de locuri de muncă pe care le anunţase deja, într-un efort de a-şi limita pierderile financiare. Luna trecută, compania aeriană a oferit scuze după ce pasagerii s-au plâns de întârzieri şi de bagaje lipsă.

Australia a avut printre cele mai stricte restricţii de călătorie Covid din lume, inclusiv pentru proprii cetăţeni, şi a început să ridice controalele abia în noiembrie 2021.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
qantas,
directori,
bagaje

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.