Anunţul făcut de ANAF. Mişcarea fulger făcută de Fisc începând de astăzi la care nimeni nu se aştepta
Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală (ANAF) va pune la dispoziţia contribuabililor începând de luni, 22 noiembrie 2021, un nou serviciu de comunicare prin care va oferi asistenţă contribuabililor, conform unui comunicat recent al instituţiei.
Agenţia Naţională de Administrare Fiscală lansează CHAT, un nou serviciu electronic disponibil pe www.anaf.ro.
Serviciul se află în fază de testare până la sfârşitul anului şi poate fi accesa la următorul link https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/contact/call_center.
Prin intermediul serviciului de CHAT contribuabilii pot beneficia de asistenţă în vederea accesării serviciilor disponibile pe portalul instituţional. În situaţia în care contribuabilii doresc alte informaţii decât cele cu privire la serviciile disponibile pe portalul ANAF, aceştia sunt rugaţi să apeleze la celelalte modalităţi de acordare a asistenţei, cum ar fi Call Center ANAF.
“Viziunea ANAF este aceea de a deveni o administraţie inovatoare şi eficientă, capabilă să răspundă provocărilor mediului extern, care să ofere servicii noi şi adaptate diferitelor categorii de contribuabili şi care să faciliteze conformarea fiscală voluntară”, mai scrie în comunicatul recent al ANAF.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro