Ana Cornea, proprietar, Denis: „Crezul după care mă ghidez în afaceri este că imaginaţia conduce lumea”

Autor: Ioana Matei Postat la 15 iulie 2020 144 afişări

Ana Cornea, proprietar, Denis: „Crezul după care mă ghidez în afaceri este că imaginaţia conduce lumea”

Ana Cornea a fondat, împreună cu soţul său, producătorul şi retailerul de pantofi Denis - care deţine pe piaţa locală magazine sub brandul Anna Cori - într-un atelier din Vicovu de Sus (Suceava). Astăzi, produce cu cei 500 de angajaţi din cele două fabrici proprii între 1.500 şi 2.000 de perechi de pantofi pe zi. Spune că brandul de încălţăminte şi marochinărie pe care-l reprezintă a crescut sănătos an de an pentru că a evitat scurtăturile, considerând că doar o bază solidă, formată din principii corecte, te poate ajuta să evoluezi. Încălţările made in Bucovina se vând în cele circa 40 de magazine proprii din Bucureşti şi din ţară. Designul şi creaţia produselor se fac exclusiv în România, în timp ce materia primă provine din Italia: „Lucrăm cu aceiaşi furnizori cu care au contract şi marile branduri internaţionale”.

Profilul Anei Cornea a apărut în anuarul 105 CELE MAI PUTERNICE FEMEI DIN BUSINESS, publicat în luna martie.

Urmărește Business Magazin

ALEPH STORY: Criza politică afectează economia! O discuţie între Cristian Hostiuc, director editorial ZF şi Felix Drăghici, editor-prezentator ŞTIU

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.