"Ziua Barbatului" - in finala celei mai importante competitii de PR

Postat la 13 martie 2008 60 afişări

Campania “Ziua Bărbatului” realizata de agentia de relaţii publice The Practice, parte a grupului Leo Burnett, este nominalizata la IPRA Golden World Awards 2008, cea mai importanta competitie internationala de PR

Campania organizata pentru clientul Bergenbier (InBev) participa la sectiunea “Consumer PR”, categoria “Campanii pentru produse existente”, castigatorii urmand s= fie desemnati pe 10 iunie, la Londra.

Campania a mai fost premiata si pe plan local la PR Award, singura competitie dedicata campaniilor de relatii publice din Romania.

The Practice, agentia care a realizat campania, este partenerul exclusiv in Romania al Publicis Consultants Worldwide, reteaua internationala de consultanta in comunicare corporativa si strategii de relatii publice a grupului Publicis

Urmărește Business Magazin

/actualitate/afaceri/ziua-barbatului-in-finala-celei-mai-importante-competitii-de-pr-2452596
2452596
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.