ZebraPay devine SelfPay şi aşteaptă o majorare a cifrei de afaceri cu cel puţin 70% în 2018

Autor: Florin Casota Postat la 18 aprilie 2018 443 afişări

ZebraPay, companie de tehnologie specializată în furnizarea de soluţii de plată de tip self-service, devine SelfPay, în urma unui proces de rebranding care reprezintă o investiţie de 350.000 de euro.

ZebraPay devine SelfPay şi aşteaptă o majorare a cifrei de afaceri cu cel puţin 70% în 2018

Noua identitate a companiei poziţionează SelfPay (selfpay.ro) ca lider al pieţei de terminale de tip self-service prin transformarea conceptului de terminale de plată în staţii de plată, prin care clienţii din 750 de localităţi din ţară pot face plăţile pentru peste 100 de servicii regionale, naţionale şi internaţionale. 

Procesul de rebranding implică înlocuirea tuturor elementelor de identitate vizuală cu brandul SelfPay şi lansarea staţiilor de plată.

“Businessul nostru a trecut la nivelul următor, aşa că am simţit nevoia de schimbare pentru a ne diferenţia mai clar faţă de competiţie.  Noua identitate de brand, adăugarea de servicii noi şi conceptul de «staţie de plată», mult mai uşor de identificat în rândul clienţilor noştri, ne determină să anticipăm în 2018 o creştere de cel puţin 70% a cifrei de afaceri şi a numărului de tranzacţii comparativ cu anul trecut”, a declarat Adrian Badea, CEO al SelfPay.

7,5 milioane de tranzacţii au fost operate prin terminalele de plată ZebraPay în 2017

Cifra de afaceri înregistrată a crescut cu 26,7% în anul 2017 în comparaţie cu anul precedent şi a atins nivelul de 66,3 milioane de lei. Avansul raportat anul trecut de SelfPay are la bază creşterea reţelei de terminale adăugarea de servicii noi şi creşterea semnificativă a serviciilor de plăţi facturi. 

În anul 2017, compania a procesat plăţi în valoare de 653,3 milioane lei, înregistrând o creştere de 33% faţă de anul precedent. Numărul de tranzacţii procesate anul trecut a crescut cu 19%, de la 6,3 milioane în 2016, la 7,5 milioane în 2017.

Reţeaua SelfPay cuprinde 3.000 de staţii de plată, amplasate în peste 750 de localităţi din ţară. Compania pune la dispoziţia clienţilor mai mult de 100 servicii, printre care se numără plăţi facturi, rovinietă, rate credit, plăţi întreţinere, reîncărcare eletronică, plăţi online, e-money, donaţii, bilete de tren şi bilete la spectacole.

Echipa de management a SelfPay estimează pentru 2018 o creştere a sumelor procesate cu 80% şi un avans al cifrei de afaceri de 70% faţă de 2017. 

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.