Viitorul sef de marketing Dacia si Renault: Am putea ajunge la o cota de piata de 50%
Mihai Bordeanu, viitorul director de marketing al Dacia si Renault in Romania, crede ca lansarea Duster ar putea permite producatorului roman sa atraga o categorie de clienti pe care altfel nu avea cum sa ii convinga.
"O data cu Duster, exista o oferta adecvata a Dacia la masinile second hand de circa 10.000 de euro", spune Bordeanu, cel care a fost pana anul trecut directorvde marketing al Toyota Romania si sef pe regiune al marcii de lux a grupului nipon, Lexus.
Din aceasta vara, Bordeanu va prelua atributiile lui Rafael Treguer. "Obiectivul meu este ca in cativa ani sa ne apropiem cu cota de piata cumulata a Dacia si Renault de nivelul de 50%", adauga Bordeanu.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe alephnews.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro













