Viitorul sef de marketing Dacia si Renault: Am putea ajunge la o cota de piata de 50%

Postat la 02 martie 2010 78 afişări

Mihai Bordeanu, viitorul director de marketing al Dacia si Renault in Romania, crede ca lansarea Duster ar putea permite producatorului roman sa atraga o categorie de clienti pe care altfel nu avea cum sa ii convinga.

"O data cu Duster, exista o oferta adecvata a Dacia la masinile second hand de circa 10.000 de euro", spune Bordeanu, cel care a fost pana anul trecut directorvde marketing al Toyota Romania si sef pe regiune al marcii de lux a grupului nipon, Lexus.

Din aceasta vara, Bordeanu va prelua atributiile lui Rafael Treguer. "Obiectivul meu este ca in cativa ani sa ne apropiem cu cota de piata cumulata a Dacia si Renault de nivelul de 50%", adauga Bordeanu.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
auto,
Dacia Duster,
lansari,
vanzari,
Mihai Bordeanu
/actualitate/afaceri/viitorul-sef-de-marketing-dacia-si-renault-am-putea-ajunge-la-o-cota-de-piata-de-50-5684074
5684074
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.