Unlock Market Research: Cifra de afaceri de un milion de euro in 2008

Postat la 28 aprilie 2009 16 afişări

In primul an de activitate, Unlock Market Research, companie de cercetare de piata a inregistrat o cifra de afaceri de peste un milion de euro, dublul previziunilor managementului de la inceputul acestui business.

In plus, numarul de angajati ai companiei a crescut in aceasta perioada de la cinci la 30. “Poate cel mai mare succes al anului 2008 a fost acela ca piata si clientii nostri traditionali au avut incredere in noi si ne-au oferit suport. Am vrea sa evidentiem faptul ca noi am trecut cu bine peste acest prim an si pentru ca am fost sustinuti de companii mari, multinationale care ne-au cautat", a spus Adina Vlad, Managing Partner Unlock Market Research.

“Pentru 2009 ne propunem sa ne stabilizam si sa cream mai mult decat am facut-o pana acum. Credem ca piata are nevoie de abordari inovatoare poate mai mult decat pana acum. Este un an al provocarilor in ceea ce priveste strategiile de marketing si foarte interesant pentru cercetarea de piata - avem rar ocazia de a asista la schimbari de comportament si atitudine vizavi de consum atat de dramatice", a completat aceasta.

 

In anul 2008, Unlock Market Research a avut proiecte precum: studii de segmentare pe ocazii de consum - care asigura un nivel de profunzime suplimentar in studiile de segmentare motivationala -, adaptarea instrumentelor de semiotica si interpretare a codurilor culturale la cerintele unui studiu de piata, numeroase studii motivationale si de pozitionare de brand, monitorizarea atitudinilor despre criza economica si evidentierea efectelor acesteia la nivel de atitudine si comportament.

 

Urmărește Business Magazin

/actualitate/afaceri/unlock-market-research-cifra-de-afaceri-de-un-milion-de-euro-in-2008-4250926
4250926
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.